BBned zou komen in Aug. Maar alleen bedrijven...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:22

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Goed het is nu augustus en volgens de check van bbned zou het hier dus zijn!

Ik maar iedere dag checken en checken en het was er nog niet. Dus ik denk ach laat ik maar gewoon eens een mailtje sturen en wat krijg ik tot mijn schrik:

Geachte heer van der Spoel,

Indien de DSL bedoeld is voor zakelijk gebruik, dan kunt u inderdaad vanaf vandaag DSL bestellen bij de providers van bbned. Wanneer echter de DSL lijn bedoeld is voor particulier gebruik, dan zijn deze nieuwe locaties helaas niet geschikt en kan ik u ook niet aangeven of dat in de toekomst nog zal veranderen. Momenteel kunt u op uw adres dus alleen zakelijk DSL van bbned aanvragen.

Met vriendelijke groet,

Katja Olink
bbned

Nou flink balen dus, aangezien er ook meer mensen waren hier op GOT die BBNed zouden krijgen in Augustus vraag ik me af of hun niet hetzelfde hebben :'(

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-05 14:58
In welke stad of regio is dit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30142

tweakduke schreef op 11 August 2003 @ 11:08:
Goed het is nu augustus en volgens de check van bbned zou het hier dus zijn!

Ik maar iedere dag checken en checken en het was er nog niet. Dus ik denk ach laat ik maar gewoon eens een mailtje sturen en wat krijg ik tot mijn schrik:

Geachte heer van der Spoel,

Indien de DSL bedoeld is voor zakelijk gebruik, dan kunt u inderdaad vanaf vandaag DSL bestellen bij de providers van bbned. Wanneer echter de DSL lijn bedoeld is voor particulier gebruik, dan zijn deze nieuwe locaties helaas niet geschikt en kan ik u ook niet aangeven of dat in de toekomst nog zal veranderen. Momenteel kunt u op uw adres dus alleen zakelijk DSL van bbned aanvragen.

Met vriendelijke groet,

Katja Olink
bbned

Nou flink balen dus, aangezien er ook meer mensen waren hier op GOT die BBNed zouden krijgen in Augustus vraag ik me af of hun niet hetzelfde hebben :'(
Ik had dit volgens mij ook al een aantal keren aangegeven op de verschillende GOT forums. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:31
Wat vreemd eigenlijk, want die verbinding gaat toch gewoon over de zelfde 'telefoonlijn' dus waarom zou een bedrijf wel en jij niet kunnen. Ik denk dat ze meer verdienen aan bedrijven. En dat ze daarom liever eerst alle bedrijven aansluiten in je buurt en dan pas de particulieren aansluiten. :?

Of ze denken dat er voor particulier gebruik te weinig animo is?

LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-05 08:48
Hmm dit kan dan inderdaad kloppen.
Ikzelf woon in Zierikzee, een postcode check geeft aan " Beschikbaar augustus ".

Maar bij het bedrijf waar ik werk hebben ze inmiddels al een sdsl 1024 verbinding bij xs4all (waarschijnlijk over het netwerk van bbned want kpn).

Dus dan zou dat verhaal van kou goed kunnen kloppen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Topicstarter
Dit gaat over de centrale van Doesburg (ligt bij Arnhem)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-05 10:02
kan bbned niet prive via xs4all?

Power ADSL is de snelste ADSL breedbandverbinding die verkrijgbaar is in Nederland. Met een download snelheid van maar liefst 2-8 Mbps. Ideaal voor de 'heavy user' en kleinzakelijk gebruik, bijvoorbeeld als u kantoor of praktijk aan huis hebt. Deze razendsnelle dienst maakt gebruik van het DSL-netwerk van bbned

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Topicstarter
Nee kan alleen maar tot basic adsl van xs4all aanvragen, ook vanwege mijn afstand van de centrale. Maar goed niet zeuren dan nemen we dat gewoon alles is beter dan isdn ;)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

mmm als ik mijn postcode intik staat er ook beschikbaar in augustus. Zal dan ook wel alleen zakelijk zijn.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-04 13:28
Dat klopt in mijn regio (utrecht > vleuten) is precies hetzelfde verhaal. BBned haalt er voor consumenten nog geen winst uit, omdat de inkoop van bandbreedte tegenover de abonnementskosten (nog) niet rendabel zijn. Als er (veel) meer aanvragen komen, dan zal het beschikbaar worden. Bel de helpdesk van tweakdsl maar eens, die kunnen het je allemaal precies uitleggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-03 15:40

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Even een ervaring omtrend dit probleem van mij uit een ander topic gequote wat hier ook wel een goede bijdrage voor is.
Helaas moet ik melden dat je beter kan bellen naar speedxs of bbned omdat er een paar fouten zitten in de poscode search.

Het is namelijk ook het geval dat BBned nu zoals al vermeld was ook Bitstream abbos gaat leveren wat inhoud dat idd bbned beschikbaar is op de lokatie maar via de bekabeling van KPN.
Dat is in principe niet slecht maar het nadeel is dat deze abbos VEEL meer kosten en tot max 2 Mbit gaan !

Zelf woon ik in Bovenkarspel (postcode 1611jv) en ik had vol goede moed een 8 mbit ADSL abbo aangevraagt maar nu schetste me verbazing dat deze aanvraag was geannuleerd :? :?.
Toen ik belde kreeg ik te horen dat het op deze lokatie alleen is te leveren alzijnde een Bitstream verbinding en dat ik max. kon kiezen uit dit abbonement.

2 MBit - 0,5 Mbit a 136 Euro per maand !!!

Zelf voel ik me nu wel een beetje gen***d aangezien ze de mensen een beetje voor de gek houden.
Dus bel aub eerst even naar bbned om het zeker te weten hoe het aangeboden gaat worden op jou lokatie.

Turn it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochemd
  • Laatst online: 07-04 12:12
Speedener schreef op 11 August 2003 @ 11:11:
Wat vreemd eigenlijk, want die verbinding gaat toch gewoon over de zelfde 'telefoonlijn' dus waarom zou een bedrijf wel en jij niet kunnen. Ik denk dat ze meer verdienen aan bedrijven. En dat ze daarom liever eerst alle bedrijven aansluiten in je buurt en dan pas de particulieren aansluiten. :?

Of ze denken dat er voor particulier gebruik te weinig animo is?
Dat heeft te maken met een OPTA uitspraak die door de rechter herroepen is:
http://www.opta.nl/downlo...e%20010503%20ov%20def.pdf
http://www.rechtspraak.nl/uitspraak/frameset.asp?ui_id=49949

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbird22
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:05
Balen ja.. Van dezelfde mevrouw Katja kreeg ik antwoord over dat verhaal. Hier in Zutphen kan ik het ook niet krijgen, ik vind het wel belachelijk dat ze de centrale in het centrum wel aangepast hebben (dus los van het hele bitstream verhaal) met 10.000 aansluitingen terwijl ze de centrale in Zutphen-Zuid nog niet geschikt hebben gemaakt voor bbned... en die heeft dus ook 10.000 aansluitingen.. zucht, ik blijf dus vast zitten aan Chello.. :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59086

haha, ik dacht al, beschikbaar in dit kleine dorp.....

maar goed, lekker betrouwbaar dat bbned, niet dus.....dan kpn sponseren, stom trucje van ze....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-05 17:09

MagicTempest

Fly pig!

Eerder hebben wij u aangekondigd om in aanvulling op ons
netwerk bitstream te gaan leveren voor de gebieden waar
bbned zelf vooralsnog geen dekking heeft. Feitelijk komt
de uitbreiding met bitstream erop neer dat u in staat bent
om een extra dekking van 15 procent te bieden voor de
zakelijke markt.

Tot voor kort leek het erop dat de uitspraak die OPTA
gedaan heeft inzake het geschil tussen Tiscali en KPN
ertoe zou leiden dat bbned u ook een consumentendienst zou
kunnen bieden op bitstream. Inmiddels heeft de rechter de
OPTA uitspraak afgewezen. Het belangrijkste argument van
de rechter is dat OPTA niet bevoegd is om KPN te dwingen
een kosten-georienteerde, non-discriminatoir aanbod te
doen voor bitstream access. Dit betekent dat de prijzen
voor consumenten DSL-lijnen op bitstream door KPN
kunstmatig hoog worden gehouden en dat een interessant
consumentenaanbod op bitstream uitblijft.
Dit komt uit een nieuwsbrief van BBned, vandaar dus dat bitstream adsl niet geleverd gaat worden.

With sufficient thrust pigs fly just fine. However, this is not necessarily a good idea. It is hard to be sure where they are going to land, and it could be dangerous sitting under them as they fly overhead. rfc 1925

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Dit is gewoon misleidend: Zet er dan duidelijk bij "alleen voor bedrijven" als iemand een postcode check doet! Niet iedereen gaat ook BBned zelf even mailen met verdere gegevens.
Maken ze zich niet populair mee op deze manier. Bovendien moet er dan toch het een en ander gereed gemaakt worden, beter dat er dan toch 300 particulieren gebruik van maken dan maar 1 bedrijf? Of ben ik nou blond :P

edit:

Ah, de post hierboven stond er nog niet..had reply venster tijdje open laten staan :P

[ Voor 14% gewijzigd door 2Dutch op 11-08-2003 15:21 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:41

Wokschotel

Op 6 wielen

2Dutch schreef op 11 August 2003 @ 14:33:
Dit is gewoon misleidend: Zet er dan duidelijk bij "alleen voor bedrijven" als iemand een postcode check doet! Niet iedereen gaat ook BBned zelf even mailen met verdere gegevens.
Maken ze zich niet populair mee op deze manier. Bovendien moet er dan toch het een en ander gereed gemaakt worden, beter dat er dan toch 300 particulieren gebruik van maken dan maar 1 bedrijf? Of ben ik nou blond :P
Het gaat om het BBned aanbod dat via KPN Bitstream geleverd zou worden. Lees die uitspraken maar eens door. Het verschaft je een mooi beeld van de Nederlandse xDSL-wereld.

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbird22
Nou, ik weet nu heel zeker dat bbned hier niet komt... heb zonet intensief gemaild met bbned/publishnet (die behandelt de regioaanvragen).
Ze gaan pas wat aan de centrale doen als ik 270 mensen zo gek krijg om een handtekening te zetten... dan wordt de centrale aangepast. En dat voor een 'stad' als Zutphen... waaaahhhh !!!
Net ook nog antwoord gehad van UPC wanneer Chello+ hier beschikbaar komt... dat is dus ook nog niet bekend... bah, ik ga verhuizen... ;-)

Nou alleen hopen dat de KPN snel wordt teruggefloten door een rechter... Ik neem toch aan dat bbned en andere providers tegen het besluit over Bitstream in beroep gaan.

[ Voor 17% gewijzigd door tbird22 op 11-08-2003 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88126

tbird22 schreef op 11 August 2003 @ 14:41:
Nou, ik weet nu heel zeker dat bbned hier niet komt... heb zonet intensief gemaild met bbned/publishnet (die behandelt de regioaanvragen).
Ze gaan pas wat aan de centrale doen als ik 270 mensen zo gek krijg om een handtekening te zetten... dan wordt de centrale aangepast. En dat voor een 'stad' als Zutphen... waaaahhhh !!!
Net ook nog antwoord gehad van UPC wanneer Chello+ hier beschikbaar komt... dat is dus ook nog niet bekend... bah, ik ga verhuizen... ;-)

Nou alleen hopen dat de KPN snel wordt teruggefloten door een rechter... Ik neem toch aan dat bbned en andere providers tegen het besluit over Bitstream in beroep gaan.
Helaas er valt niet tegen in beroep te gaan. Wel kunnen wij natuurlijk bekijken of we een enquette kunnen opstarten voor de regio Zutphen om te zien of we +/- 300 belangstellende kunnen vinden. Daarvoor is echter wel actieve hulp nodig door medestanders vanuit Zuphen omdat anders het aantal nooit gehaald gaat worden. Wij hebben dit wel eens eerder gedaan in de rgio Aalsmeer.

Jacques Ahlers
SpeedXS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:22
moeten die mensen die hun handtekening zetten ook allemaal verplicht BBned nemen?

want als dat niet hoeft heb ik zo een paarhonderd handtekeningen bij elkaar (Doesburg)
en wat is "voor bedrijven", moet je KVK hebben? wat is het verschil

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochemd
tbird22 schreef op 11 August 2003 @ 14:41:
BBned, andere telco's en zeker providers kunnen hier niet tegen in beroep gaan omdat zij geen partij zijn. Alleen de OPTA is partij en zij kan een bodemprocedure starten, maar dan ben je al snel 3 jaar verder voordat er een uitspraak is. En die uitspraak zal echt niet anders zijn dan de uitspraak die er nu is.

Wat er gewoon moet gebeuren is dat de Nederlandse regering eens haast maakt met haar verplichting om de zogeheten ONP-richtlijn van de EU om te zetten in wetgeving. Nederland had dat al op 25 juli jongstleden moeten doen, maar het wetsvoorstel is nog niet eens ter eerste lezing behandeld in de Tweede Kamer :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Laatst online: 26-05 20:08

jep

Ik neem 'm gewoon zakelijk, als 't zo moet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-05 14:58

Arfman

Drome!

Ik ga verhuizen volgend jaar, naar Almelo. Ik :r zo onderhand op ISDN. Waar ik woon is helemaal NIETS beschikbaar, geen kabel, geen ADSL, niets nakkes nada. Nederland gaat digitaal, maar neit heus.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-04 15:41
Wel lekkere snelle upload dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NuKeFaCe
  • Laatst online: 09-05 13:16
JEZUS :/

Ik heb ff een stukje van dat PDF filetje gelezen, maar van gewoon ABN lullen hebben ze nog nooit gehoord volgens mij ...

[ Voor 7% gewijzigd door NuKeFaCe op 11-08-2003 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BBned, andere telco's en zeker providers kunnen hier niet tegen in beroep gaan omdat zij geen partij zijn. Alleen de OPTA is partij en zij kan een bodemprocedure starten, maar dan ben je al snel 3 jaar verder voordat er een uitspraak is. En die uitspraak zal echt niet anders zijn dan de uitspraak die er nu is.

Wat er gewoon moet gebeuren is dat de Nederlandse regering eens haast maakt met haar verplichting om de zogeheten ONP-richtlijn van de EU om te zetten in wetgeving. Nederland had dat al op 25 juli jongstleden moeten doen, maar het wetsvoorstel is nog niet eens ter eerste lezing behandeld in de Tweede Kamer :r
Heeft er niets mee te maken. Waarom zou BBned het anders wel kunnen doen bij 270 aanvragen ! Het gaat gewoon om de investering door BBned. Het openen van een centrale kost een hoop geld en wordt pas rendabel bij + 250 aansluitingen. Om nu toch ADSL aan te kunnen bieden in de centrales waarbij ze denken dat aantal niet te halen doen ze dat in samenwerking met KPN en die biedt geen particuliere abo's zoals BBned, oftewel dan neem je maar (MXstream) ADSL van KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbird22
Anoniem: 88126 schreef op 11 August 2003 @ 15:21:
[...]

Helaas er valt niet tegen in beroep te gaan. Wel kunnen wij natuurlijk bekijken of we een enquette kunnen opstarten voor de regio Zutphen om te zien of we +/- 300 belangstellende kunnen vinden. Daarvoor is echter wel actieve hulp nodig door medestanders vanuit Zuphen omdat anders het aantal nooit gehaald gaat worden. Wij hebben dit wel eens eerder gedaan in de rgio Aalsmeer.

Jacques Ahlers
SpeedXS
Is het toen gelukt in Aalsmeer? Van Publishnet begreep ik dat er 'particuliere contracten' verzameld moeten worden. Jij hebt het over 'belangstellenden'.. Hieruit begrijp ik dus dat als je ongeveer 300 handtekeningen verzameld er ook al bent, alleen is het dan onzeker of al die 300 mensen ook daadwerkelijk een abo nemen.

Alleen kost het dan nog zeker 3 tot 4 maanden daarna voordat de centrale gereed is toch? Zucht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja in Aalsmeer is het gelukt. Eerste hebben we d.m.v. een web aanmeldingsformulier gekeken hoeveel animo er was. Toen dat ruim voldoende was hebben we alle aanmelders pas een contract gestuurd om te ondertekenen met de opmerking dat het pas doorging bij voldoende ondertekende contracten. Ja helaas duurde dat bij elkaar wel 6 maanden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochemd
Anoniem: 88126 schreef op 11 augustus 2003 @ 16:06:
[...]

Heeft er niets mee te maken. Waarom zou BBned het anders wel kunnen doen bij 270 aanvragen ! Het gaat gewoon om de investering door BBned. Het openen van een centrale kost een hoop geld en wordt pas rendabel bij + 250 aansluitingen. Om nu toch ADSL aan te kunnen bieden in de centrales waarbij ze denken dat aantal niet te halen doen ze dat in samenwerking met KPN en die biedt geen particuliere abo's zoals BBned, oftewel dan neem je maar (MXstream) ADSL van KPN.
Heb je die OPTA uitspraak überhaupt gelezen? Staat daar niet het volgende in:
162. De snelheden die KPN aanbiedt (met de huidige BSA van KPN) en aan zichzelf ter beschikking stelt (met ADSL van KPN ) zijn per definitie beperkt. KPN heeft aangegeven dat het ‘in theorie’ mogelijk is meerdere snelheden en combinaties aan te bieden dan die welke onderdeel van BSA van KPN zijn. TISCALI heeft in haar verzoek aangegeven dat ze (minimaal) dezelfde snelheidscombinaties wil hebben als KPN zichzelf levert voor ADSL van KPN. Deze dient KPN op grond van het non discriminatiebeginsel aan TISCALI ter beschikking te stellen. Daarnaast heeft TISCALI een (bedrijfsvertrouwelijke) lijst aan het college overlegd van de snelheidscombinaties die zij momenteel via het eigen DSL-netwerk levert. Het college is van oordeel dat het verzoek van TISCALI om de betreffende snelheden redelijk is. Immers, daarmee verkrijgt TISCALI de mogelijkheid om haar portfolio welke zij reeds heeft opgebouwd ook landelijk door te zetten.
De OPTA zegt hier dat Tiscali (en op basis van non-discriminatie de overige CLECs dus ook) zelf moet kunnen bepalen welke snelheden er geleverd gaan worden. Deze uitspraak gaf Tiscali (en BBned dus ook) zicht op het kunnen afnemen van de door hun gewenste snelheden en overboekingen via het BitStream netwerk van KPN. CLECs die dat wilden konden dus ook een consumentenproduct definiëren.
Het volgende punt is de prijs. Daarvoor moet je de prijs in het referentie aanbod BitStream Access eens vergelijken met de prijzen die de OPTA had vastgesteld als kostprijsgeorienteerd in de desbetreffende uitspraak (zie punt J4).

Ergo, als de rechter de OPTA uitspraak niet had verworpen hadden CLECs tegen concurrerende tarieven BitStream toegang gehad. Dan hadden zij dat ook heus wel aangeboden. En nu de rechter de OPTA uitspraak heeft verworpen gaat dat niet door en is het alleen rendabel om voor zakelijke lijnen BitStream in te kopen.
En die uitspraak is verworpen op grond van een technisch argument aangaande de reikwijdte van het mandaat van de OPTA, niet omdat de berekeningen van de OPTA fout zouden zijn ofzo. En als de Nederlandse regering nou de ONP-richtlijn eens zou implementeren in de nieuwe TW dan zou de OPTA wel die bevoegdheden hebben. En dan zou de uitspraak niet herroepen worden. En dan hadden CLECs wel recht op kostprijsgeorienteerde BitStream access. En dan zouden CLECs wel een aanbod voor consumenten doen, in plaats van alleen aan zakelijke gebruikers.

Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is hoe dit in een groter geheel wel met elkaar samenhangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbird22
Anoniem: 88126 schreef op 11 augustus 2003 @ 16:23:
Ja in Aalsmeer is het gelukt. Eerste hebben we d.m.v. een web aanmeldingsformulier gekeken hoeveel animo er was. Toen dat ruim voldoende was hebben we alle aanmelders pas een contract gestuurd om te ondertekenen met de opmerking dat het pas doorging bij voldoende ondertekende contracten. Ja helaas duurde dat bij elkaar wel 6 maanden :(
Het positieve van dit verhaal is dan wel dat het uiteindelijk gelukt is !
Al zijn 6 maanden wel lang.. het is te doen. Kijk, Chello heeft hier (in Zutphen dus) een vrij slechte naam, het netwerk wat UPC een tijd terug kocht bleek in vrij slechte staat te zijn (zachtjes uitgedrukt). Het heeft ze een lange tijd gekost om ervoor te zorgen dat het internet enigzins redelijk begon te lopen.. maar nog steeds zijn er storingen, het netwerk is gewoon niet stabiel genoeg, vandaar ook dat Chello+ (althans voorlopig) niet in Zutphen komt.. en dan nog, bijna 80 euro voor een 3 MB verbinding..

In het centrum van Zutphen plus enkele wijken die op die centrale in het centrum zijn aangesloten is dus wel consumenten bbned mogelijk.. maar dan blijft er nog een groot gebied over zonder bbned.

Ik snap alleen niet waarom men een centrale met 10.000 aansluitingen zowiezo niet ontsluit.. ik weet zeker dat je die 300 mensen met gemak haalt. Al is het wel een beetje het verhaal van de kip en het ei. Zonder mensen geen abo's, maar als de mensen niet weten dat het mogelijk is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mc.Boldy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-05 11:00

Mc.Boldy

Chopperfreak without chopper

Hmmmm, ik ga ook maar eens bellen met mijn ISP. Heb net een brief gehad dat mijn aanvraag voor ADSL via BBned in behandeling wordt genomen. De centrale zou per augustus opgeleverd worden voor BBned...... Ik ben benieuwd!!

https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

87902

Heb net maar weer een xs4all ADSL aansluiting aangevraagd omdat bbned in arnhemzuid niet kan. Helaas, ik had al een tijdje speedxs aanvraag lopen(gaat ook niet door). Jammer. Ik hoop alleen niet dat het nu binnen 3/4 jaar wel komt want dan zit ik weer aan m'n jaarcontract bij xs4all vast.

Het vervelende is, dat niemand je kan vertellen wanneer er nu wel of niet iets gaat gebeuren. Toen ik begin dit jaar was verhuisd naar Arnhem, had ik een mail gestuurd naar bbed met vraag hoe groot de kans was dat er dit jaar nog een aansluiting op mijn adres mogelijk was. antwoord: 0%. 4 maanden later bleek het wel weer te kunnen, 2 weken geleden weer niet. Tja, chello is echt bud... af en toe timeouts of hoge pings, toewijzing verkeerd ipadres, wekelijkse netwerkstoringen, hoge tv-aansluitingskosten. dus toch maar opgezegd. good old xs4all werkt altijd.(nooit problemen mee gehad, ja, 1 keer een regionale mxstream storing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jochemd,

Ik ken het bericht. Het heeft alleen nog steeds niets te maken met het wel of niet openstellen van de centrale door BBned zelf. Dit kunnen ze zonder problemen doen maar ze hebben er gewoon voldoende klanten voor nodig. Natuurlijk zou het voor BBned veel mooier zijn om op de locaties waar ze het benodigde aantal niet denken te halen het toch te kunnen aanbieden d.m.v. KPN faciliteiten en daar gaat de uitspraak over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:49
87902 schreef op 11 August 2003 @ 16:55:
Heb net maar weer een xs4all ADSL aansluiting aangevraagd omdat bbned in arnhemzuid niet kan. Helaas, ik had al een tijdje speedxs aanvraag lopen(gaat ook niet door). Jammer. Ik hoop alleen niet dat het nu binnen 3/4 jaar wel komt want dan zit ik weer aan m'n jaarcontract bij xs4all vast.

Het vervelende is, dat niemand je kan vertellen wanneer er nu wel of niet iets gaat gebeuren. Toen ik begin dit jaar was verhuisd naar Arnhem, had ik een mail gestuurd naar bbed met vraag hoe groot de kans was dat er dit jaar nog een aansluiting op mijn adres mogelijk was. antwoord: 0%. 4 maanden later bleek het wel weer te kunnen, 2 weken geleden weer niet. Tja, chello is echt bud... af en toe timeouts of hoge pings, toewijzing verkeerd ipadres, wekelijkse netwerkstoringen, hoge tv-aansluitingskosten. dus toch maar opgezegd. good old xs4all werkt altijd.(nooit problemen mee gehad, ja, 1 keer een regionale mxstream storing)
Woon je zeker net buiten de centrale gebied of zo ? Want dan word het lastig :(.
* Termi woont in dieren vlakbij doesburg :), maar dit is dus slecht nieuws. Ik dacht dat bbned, de centrale 'ready' aan het maken was. Zodat we er in 'augustus' konden internetten :+. Maar dat is no go :+, maar als ik zakelijk adsl bekijk, zie ik nog niet met mijn postcode bbned aanbieder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Topicstarter
Vergeet regio doesburg, de meesten zijn al gewoon voorzien van een chello lijn (en die is hier niet zo heel slecht) of gewoon adsl :) Dus hier handtekeningen verzamelen heeft op zich geen zin..

Tweakers Discord

Pagina: 1