Toon posts:

Inbel provider die verificatie uitvoerd voor pop3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Welke providers verfieerd of er met zijn inbel nummer wordt gebeld.

Ik heb net ff gezocht en heb er twee gevonden:

Wannado
TMFweb

Zijn er nog meer providers?

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Waarvoor heb je deze informatie nodig? 't Lijkt nogal op een vrij nutteloos opsomtopic. Dus, wat is precies je bedoeling met dit topic?

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Tiscali is ook zo beroerd.
Wil je je Tiscali inbel abbo houden als je Chello erbij neemt, moet je allerlei toeren uit halen om gewoon je mail te lezen en beantwoorden. :(

Senile! Senile Oekaki

• Velthuis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-10-2005
TS> Je wilt eigenlijk het omgekeerde weten neem ik aan?

=> Welke ISP biedt (gratis) popmail via willekeurige (inbel)verbinding?

Eerste op je lijstje kan dan worden: Superweb.

[ Voor 36% gewijzigd door Velthuis op 11-08-2003 17:04 ]

Verwijderd

_bas_ schreef op 11 augustus 2003 @ 16:48:
Wil je je Tiscali inbel abbo houden als je Chello erbij neemt, moet je allerlei toeren uit halen om gewoon je mail te lezen en beantwoorden. :(
Die lui starten niet een ISP service voor jouw plezier, dat doen ze om geld te verdienen. Als iedereen maar pop account bij ze neemt, en geen beltikken betaalt (indirect via KPN), kost je hun alleen maar schijfruimte en bandbreedte. Ik vind het
zo raar nog niet.

• beunhaasje
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-04 21:01

beunhaasje

vul hier je ondertitel in

Zonnet, daarbij hoef je ook niet perse bij in te bellen, ik zit via chello en kan gewoon via pop mijn zonnet account tsjekken. (btw ook nooit problemen mee gehad).

Amd Ryzen 9 9950X3D | MSI 870e tomahawk | 64gb DDR 5 | Asus tuf RTX 5080 OC edition | WD black SN8100 4tb SSD | Arctic freezer 3 pro 420 | Fractal design meshify 3XL | be quiet dark power 4 1000w | Gigabyte AORUS FO32U2P

• QBiT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-01 23:44
_bas_ schreef op 11 August 2003 @ 16:48:
Ja Tiscali doet dat ook. Net zoals 12move. wat eigenlijk gewoon Tiscali is :)

Bekijk het eens van de andere kant; als jij niet inbelt verdienen wij er geen drol aan. Dus vandaar dat je dus op de zelfde provider in moet bellen. Het is trouwens vrij gemakkelijk op te lossen als je even verder kijkt dan je neus lang is...
(hint: stel een forward in.)

Hij doet trouwens helemaal niets met auth. De mail server kijkt gewoon naar het ip. Als dat niet uit de ip range van de provider komt krijgt hij geen toegang.
Pagina: 1