Omdat Windows XP onstabiel werd, en foutmeldingen duidden op een bios-probleem, was het nodig om de bios te gaan upgraden.
Ik ga vervolgens naar www.award.com en hierop zie ik vervolgens doodleuk dat ik naar. www.esupport.com moet surfen voor een upgrade. Prima dacht ik in eerst instantie...
... Nou niet dus; na een vreselijk late reactie (2 x 48 ipv 24 à 48 uur) wordt er vervolgens verteld dat, indien ik de nieuwste bios wil bestellen, 25 dollar moet overmaken per creditcard. Tsja, ik dacht het natuurlijk niet... Een beetje support bij Award is dus ook ver te zoeken
Maar nu de ham-vraag: Zijn er nog alternatieven waar ik de nieuwste bios kan downloaden
Ik heb gezocht en gezocht en kwam alleen uit op de flash-progsels die het flashen voor je doen, maar niet de bios zelf. Wellicht dat iemand van jullie een optie weet 
In iig hieronder nog ff de bios-informatie voor de zekerheid:
Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben!
Ik ga vervolgens naar www.award.com en hierop zie ik vervolgens doodleuk dat ik naar. www.esupport.com moet surfen voor een upgrade. Prima dacht ik in eerst instantie...
... Nou niet dus; na een vreselijk late reactie (2 x 48 ipv 24 à 48 uur) wordt er vervolgens verteld dat, indien ik de nieuwste bios wil bestellen, 25 dollar moet overmaken per creditcard. Tsja, ik dacht het natuurlijk niet... Een beetje support bij Award is dus ook ver te zoeken
Maar nu de ham-vraag: Zijn er nog alternatieven waar ik de nieuwste bios kan downloaden
In iig hieronder nog ff de bios-informatie voor de zekerheid:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| Program: eSupport.com BIOS Agent Version 3.21 BIOS Date: 09/11/01 BIOS Type: Award Modular BIOS v6.00PG BIOS ID: 09/11/2001-8363-686-IA6LMC5CC OEM Sign-On: 09/11/2001 Chipset: VIA 82C305 rev 3 Superio: VIA 686 rev 64 found at port 7h OS: WinXP CPU: AMD Athlon(tm) XP 1466 Mhz MAX: 500 Mhz BIOS ROM In Socket: Yes BIOS ROM Size: 256K Memory Installed: 256 MB Memory Maximum: 512 MB Memory Slot 01: 256 MB Memory Slot 02: 0 MB Memory Slot 03: 0 MB Memory Slot 04: 0 MB |
Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben!