Toon posts:

xp hardware installatie fout

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje;

Ik heb hier een xp home edition pc staan, nu moet hier een netwerkkaart in geinstalleerd worden maar zodra ik dit doe krijg ik de volgende melding bij het installeren...de gegevens zijn ongeldig....ik heb de nieuwste drivers gedownload en ander slot geprobeerd...kent iemand deze fout???

Bedankt,

Bas

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:42

momania

iPhone 30! Bam!

Wat voor fout krijg je precies? Wat staat er in de loggings?
Wat voor netwerkkaart hebben we het over? Wat voor machine überhaupt?

Geef dus even meer info.

>> Windows Operated Systems

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
Xp probeert hem automatisch te installeren maar zodra hij dit doet krijg ik de volgende melding.....''de gegevens zijn ongeldig''...
Ik heb ook al meerdere netwerkkaarten geprobeert dus kan mij niet voorstellen dat het aan de kaart ligt...
Het is een vrij nieuwe p4...nog meer specs nodig...

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:42

momania

iPhone 30! Bam!

lees:
momania schreef op 11 August 2003 @ 10:06:
Wat voor fout krijg je precies? Wat staat er in de loggings?
Wat voor netwerkkaart hebben we het over? Wat voor machine überhaupt?
Dus:
Merk netwerkkaart + type: da's toch wel het minste dat ik wil weten.
En de foutcode uit de logging, deze melding die je nu geeft is te algemeen.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Ja, veel meer info...
Een vrij nieuwe P4, daaruit moeten wij concluderen dat je een 3,0GHz processor hebt ofzo?
Of een Asus mainboard?!?
Meerdere netwerkkaarten? Welke dan? 3Com, Intel?
Merken als Sweex, Edimax, en nog wat van die 10 euro kaartjes, zijn allemaal gebaseerd op de Realtek 8139 chip.

Dus iets meer info is zeker welkom.

Verwijderd

Topicstarter
ASUS mainboard P48533, intel p4 2,26 ghz...netwerkkaartje van 3com...in het logboek staat niet een fout wat ik overigens dus ook vreemd vind...1 van de redenen dat ik jullie maar is raadpleeg...

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:56

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Als win xp uhm zelf gaat installen, probeer deze dan te cancellen en vervolgens je eigendrivers erop te gooien. Tevens kan je even kijken in je harware profiles, de kaart opzoeken, update drivers en de gedownloade drivers installen. Want het lijkt mij dat die van winxp zelf corrupt zijn ozid

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

Topicstarter
hhmmm....ik heb dus nu nogmaals geprobeerd om handmatig te installeren en het lijkt goed tegaan je ziet dat hij netjes de drivers kopiert en dan vervolgens klapt hij eruit en zie je het scherm waar je voltooien kan klikken met als fout: de gegevens zijn ongeldig...ga je dan vervolgens via apparaatbeheer naar de ethernet-controller dan staat daar dit apparaat is niet juist geconfi..code 1..logisch want hij heeft nog geen drivers...hmmm wat nu?? nog tips??
Pagina: 1