• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:42
Ik wil deze aanschaffen, dat is een setje van lader en batterijen. Alleen vroeg ik me af of ik de 1800mah batterijen die ik thuis heb liggen ook kan opladen met die lader?

http://www.vidprousa.com/...t.asp?sku=POWERXP444AC-DC

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 13:08

Stropdas

Insert subtitle here

Als jij NiMH/NiCD-batterijen hebt liggen thuis lijkt t me geen probleem ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Stropdas op 11-08-2003 09:46 ]

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:42
Denk t, zou ik effe moeten nakijken. Alleen daar heb ik geen snellader voor, dat duurt 16 uur dus ik dacht dat die misschien in deze snellader niet zouden passen?

Verwijderd

Naar mijn weten moet het gewoon kunnen.
Bij de GP snel laders in ieder geval wel, de lader geeft gewoon een bepaald aantal stroom af per sec / min. Doe je een lagere capaciteit van batterijen dan zijn deze gewoon sneller vol. Kan er soms ook zwaardere in doen, maar dan zou die ze ook wel kunnen laden maar niet tot het het maximum wat de batterij aan kan maar wat de lader kan.

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 13:08

Stropdas

Insert subtitle here

2100mAh is redelijk zwaar dus je zal niet snel problemen krijgen met oudere batterijen :P

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• dArtagnan
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-01 00:02

dArtagnan

Een voor allen, allen voor een

stefijn schreef op 11 August 2003 @ 09:33:
Ik wil deze aanschaffen, dat is een setje van lader en batterijen. Alleen vroeg ik me af of ik de 1800mah batterijen die ik thuis heb liggen ook kan opladen met die lader?

http://www.vidprousa.com/...t.asp?sku=POWERXP444AC-DC
Alle normale oplaadbare batterijen van alle merken kun je erg mee opladen.
Charges AA and AAA Rechargeable NiMH or NiCD Batteries

• Expecho
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-02 17:26
Tsja, ik kan een nieuw topic openen maar mijn vraag is voor 99% hetzelfde dus hier komt 'ie:

ik heb een Olympus camera gekocht met daarbij geleverd een oplader met een setje 1700 mAh, opladen gaat helaas wel een nachtje overheen.

Dus heb ik ook maar een GP Powerbank smart besteld en vraag me af of ik die 1700 batt. daarmee ook kan opladen. Kan dat kwaad?

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Expecho schreef op 13 August 2003 @ 21:39:
Tsja, ik kan een nieuw topic openen maar mijn vraag is voor 99% hetzelfde dus hier komt 'ie:

ik heb een Olympus camera gekocht met daarbij geleverd een oplader met een setje 1700 mAh, opladen gaat helaas wel een nachtje overheen.

Dus heb ik ook maar een GP Powerbank smart besteld en vraag me af of ik die 1700 batt. daarmee ook kan opladen. Kan dat kwaad?
Dat kan gewoon.
Pagina: 1