Ik heb onlangs Red Hat 9.0 Server geinstalleerd. Ik heb op dit moment alles aan de praat, dus ook de ingebakken Apache webserver. Het probleem is is dat het ding de hele tijd denkt op stanby oid te moeten gaan (geen ervaring met linux) of sleep stand. Beeldscherm gaat gewoon uit (en binnen een uur is mn internet verbinding helemaal weg, terwijl hij wel een hard active connection heeft (link LED), en dat is dan balen voor mn Apache), maar na een tijd gaat de pc niet meer aan als ik een input geef via muis of keyboard. Ik kan bij power options in control panel alleen dingen voor de monitor aanpassen.
Mocht ik nix doen dan na een tijd (uurtje) gaat de PC wel weer aan.
Daarom volgende vraag
Wie weet waar je stanby en sleep mode in kunt stellen?
Wie kent het probleem met de internetverbinding die wegvalt? (ik denk dat het namelijk iets te maken heeft met die power mode)
Newbee vraag (die ik nergens kan vinden, dont worry, al gezocht): Hoe kom ik van KDE weer terug in BASH. Automatic boot naar KDE
Mocht ik nix doen dan na een tijd (uurtje) gaat de PC wel weer aan.
Daarom volgende vraag
Wie weet waar je stanby en sleep mode in kunt stellen?
Wie kent het probleem met de internetverbinding die wegvalt? (ik denk dat het namelijk iets te maken heeft met die power mode)
Newbee vraag (die ik nergens kan vinden, dont worry, al gezocht): Hoe kom ik van KDE weer terug in BASH. Automatic boot naar KDE
R&D professional