Crospost vanuit de 2e Stampede draad
Hallo iedereen,
Zoals ik al had aangekondigd , zou ik nog even een handleiding neerzetten voor de mensen die vanaf achter een proxy nu geen DP's kunnen storten.
Jawel we hebben het dan over de "ofline" bakken" met wel een ie verbinding.
LET OP! ik weet niet of het voor iedereen geld, maar op mijn werk gaat het goed.
Als eerste heb ik FeLine's Ecc2-109 proxy server V0.9 beta opgehaald en geïnstalleerd. (zie link voor handleiding)
Vervolgens heb ik de cliënt ingesteld zodat ze naar mijn eigen proxy flushen.
Om er voor te zorgen dat mijn proxy, door de ie proxy heen kan komen heb ik HttPorts gedownload en geinstalleerd.

bij de xxx.xxx.xxx.xxx vul je het IP adres is van je ie proxyserver.
Vervolgens maak je een "new mapping" aan.

Bij Remote Host vul je het ip adres is van b.v. je Team Proxy, of die van ecc2 zelf.
Nadat je dit hebt gedaan, moet je FeLine's proxy nog even aanpassen zodat hij via HttPorts kan werken.
Als je de instellingen hebt ingesteld zoals ik dit gedaan heb, dan moet je de volgende regel in je ecc2proxy.tcl aanpassen.
where to send stuff to array set g {dphost 127.0.0.1 ioport 8181
check vervolgens even je ecc2proxy.cfg of die ook alles heeft aangepast, of pas hem zelf even aan met de volgende instellingen.
email = email@adres.ecc2
snddps = 1
fakestats = 1
log = false
ioport = 8181
listenport = 26310
Nu alles opstarten en bij Mij werkte toen alles goed.
Mocht er iemand vragen hebben stel die dan hier.
Hallo iedereen,
Zoals ik al had aangekondigd , zou ik nog even een handleiding neerzetten voor de mensen die vanaf achter een proxy nu geen DP's kunnen storten.
Jawel we hebben het dan over de "ofline" bakken" met wel een ie verbinding.
LET OP! ik weet niet of het voor iedereen geld, maar op mijn werk gaat het goed.
Als eerste heb ik FeLine's Ecc2-109 proxy server V0.9 beta opgehaald en geïnstalleerd. (zie link voor handleiding)
Vervolgens heb ik de cliënt ingesteld zodat ze naar mijn eigen proxy flushen.
Om er voor te zorgen dat mijn proxy, door de ie proxy heen kan komen heb ik HttPorts gedownload en geinstalleerd.

bij de xxx.xxx.xxx.xxx vul je het IP adres is van je ie proxyserver.
Vervolgens maak je een "new mapping" aan.

Bij Remote Host vul je het ip adres is van b.v. je Team Proxy, of die van ecc2 zelf.
Nadat je dit hebt gedaan, moet je FeLine's proxy nog even aanpassen zodat hij via HttPorts kan werken.
Als je de instellingen hebt ingesteld zoals ik dit gedaan heb, dan moet je de volgende regel in je ecc2proxy.tcl aanpassen.
where to send stuff to array set g {dphost 127.0.0.1 ioport 8181
check vervolgens even je ecc2proxy.cfg of die ook alles heeft aangepast, of pas hem zelf even aan met de volgende instellingen.
email = email@adres.ecc2
snddps = 1
fakestats = 1
log = false
ioport = 8181
listenport = 26310
Nu alles opstarten en bij Mij werkte toen alles goed.
Mocht er iemand vragen hebben stel die dan hier.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2003 08:22 . Reden: Even een linkje aangepast ]