Hoi, ik heb net een versie win xp gekregen. Deze bestaat uit twee cd's. De eerste bevat win2000 die ik kan installeren en de tweede een upgrade naar win xp. Is dit de bedoeling, want als het de volledie versie win2000 ned is hoef ik xp niet echt meer. Het zou wel een grap zijn als ik eerst win2k moet installeren om xp daarna te kunnen doen.
Verwijderd
hoeft ook niet. gewoon booten van de xp cd en knallen maar.
alleen vraagtie op een gegeven moment om een bewijs dat je recht hebt op een upgrade licentie. dan moet je dus ff je 2k cd erin douwen. dan xp cd erin en weer verder
alleen vraagtie op een gegeven moment om een bewijs dat je recht hebt op een upgrade licentie. dan moet je dus ff je 2k cd erin douwen. dan xp cd erin en weer verder
je kan xp installeren zonder 2000 eerst te installeren, dan zal er tijdens de installatie gevraagt worden om een cd waar je vanaf upgrade.
in dit geval de 2k cd.
in dit geval de 2k cd.
[ Voor 0% gewijzigd door Wolfboy op 11-08-2003 02:56 . Reden: net te laat :( ]
Wat heb je er nu op staan? als het niet windows 95 is, en je specs voldoen gewoon aan de xp-eisen, kan je gewoon de xp update cd eroverheen installeren. Er zal idd gevraagd worden om een serial van een upgrade licentie.
Dat is het nou juist. Ik krijg via een gabber van me een officiële XP versie. Geheel bedrukt met MS XP kleuren. Blijkt de eerste cd gewoon win 2000 te bevatten. Vind ik vreemd.
Hologram op de cd?
www.microsoft.com/piracy/howtotell
www.microsoft.com/piracy/howtotell
Da's raar. Meestal moet je die toch echt kopenVerwijderd schreef op 11 August 2003 @ 02:47:
Hoi, ik heb net een versie win xp gekregen.
Je hebt dus gewoon een upgrade cd van WinXPDeze bestaat uit twee cd's. De eerste bevat win2000 die ik kan installeren en de tweede een upgrade naar win xp.
Nope, niet echt. Die upgrade cd van WinXP is alleen bedoeld voor personen die zelf een licentie hebben voor een andere (oudere) versie van een Microsoft produkt.Is dit de bedoeling
Probleem opgelost toch? Dan draai je toch Win2k? Lijkt mij simpelwant als het de volledie versie win2000 ned is hoef ik xp niet echt meer.
Als jij, vanuit gaande dat je hem hebt gekocht, minder geld neertelt voor een OS (upgrade versie) dan vind ik dat toch heel logischHet zou wel een grap zijn als ik eerst win2k moet installeren om xp daarna te kunnen doen.
Kijk gewoon even de site van Microsoft en zoek zelf even uit wat het verschil is tussen een upgrade versie en een full versie. Tevens vind je daar de licentievoorwaarden.
Veel leesplezier
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()