Ik ben in me project (misschien gezien op CME) in een lian-li me prom enzo aan het bouwen. Maar nu vind ik het zonde om bovenin me case een radiator te bouwen omdat ik dan bovenin gaten moet gaan maken. Dus ik ga me water chillen dmv een pelt.
Ik heb ff in paint een schetsje gemaakt

Ff voor de duidelijkheid, die coltplate is tekenfout
Die hoeft er dus niet tussen aangezien de temperatuur van de peltier niet verspreid hoeft te worden aangezien het contact oppervlak tussen de wc-blok en de pelt groot genoeg is.
Als wc-blok gebruik ik een Dangerdan Maze 3. Nu heb ik hier nog een Akasa Silver Mountain 2 liggen, en die wil ik gebruiken om de warme kant van de pelt te koelen.
Nu moet ik natuurlijk een pelt vinden met een wattage wat het water genoeg kan koelen zodat dat water de NB en de GPU kan koelen. Moet natuurlijk ook weer niet te veel watt zijn, aangezien die Akasa Silver Mountain 2 de warme kant van de pelt dan weer niet kan koelen.
Nu gok ik zelf dat ik met die heatsink onder de 100W moet blijven.
Ik wil 1 van deze 2 voedingen gebruiken (hangt van het wattage van de pelt af):
• Mean Well 100 watt industrial PSU SP-100-12

Specs
• Mean Well 200 watt industrial PSU SP-200-24

Specs
Ik heb wel al de faqs en dergelijken gelezen, maar nog niet echt mijn antwoord. Tuurlijk heb ik ook
gebruikt
.
Wat adviseren jullie voor een wattage pelt om het watter te chillen van de wc voor de NB en de GPU?
PS: Ik hoop dat alles zo duidelijk is, om overbodige vragen te voorkomen heb ik startpost zo duidelijk mogelijk gemaakt.
Ik heb ff in paint een schetsje gemaakt
Ff voor de duidelijkheid, die coltplate is tekenfout
Als wc-blok gebruik ik een Dangerdan Maze 3. Nu heb ik hier nog een Akasa Silver Mountain 2 liggen, en die wil ik gebruiken om de warme kant van de pelt te koelen.
Nu moet ik natuurlijk een pelt vinden met een wattage wat het water genoeg kan koelen zodat dat water de NB en de GPU kan koelen. Moet natuurlijk ook weer niet te veel watt zijn, aangezien die Akasa Silver Mountain 2 de warme kant van de pelt dan weer niet kan koelen.
Nu gok ik zelf dat ik met die heatsink onder de 100W moet blijven.
Ik wil 1 van deze 2 voedingen gebruiken (hangt van het wattage van de pelt af):
• Mean Well 100 watt industrial PSU SP-100-12

Specs
• Mean Well 200 watt industrial PSU SP-200-24

Specs
Ik heb wel al de faqs en dergelijken gelezen, maar nog niet echt mijn antwoord. Tuurlijk heb ik ook
Wat adviseren jullie voor een wattage pelt om het watter te chillen van de wc voor de NB en de GPU?
PS: Ik hoop dat alles zo duidelijk is, om overbodige vragen te voorkomen heb ik startpost zo duidelijk mogelijk gemaakt.