IK krijg sinds vandaag in windows een venster te zien nl. dit http://www.edesigns.nl/yassir/misc/ff.jpg nadat ik dit te zien krijg sluit windows zich automatisch af .... dit geburt ongeveer een kwartier nadat windows is opgestart... heeft iemand dit probleem ook gehad ? en zo ja hoe kom ik er vanaf?
Zoek na het opnieuw opstarten even in de Event Log wat er precies gebeurt is. (Start - Run - Eventvwr.exe). Daar vind je dan ook eventuele event codes, die je weer op www.eventid.net kunt opzoeken. Jouw bericht spreekt al voor zich, omdat de RPC Service is gestopt, wordt het systeem herstart. Vraag is echter waarom de RPC service is gestopt. Als je dat weet (uit de Eventvwr) kun je verder zoeken naar de oplossing.
Nothing is a problem once you've debugged the code
is dit niet de bekende RPC bug, welke op internet gepost is waarbij kwaadaardige mensen wat kunnen doen?
Download al de security patches en installeer ze!
Download al de security patches en installeer ze!
If you choose to criticise you choose your enemies
bedankt voor je reply ik heb in de event log dit gevonden http://www.edesigns.nl/yassir/misc/2.jpg...wat nu?
I rest my case
Nothing is a problem once you've debugged the code
Verwijderd
das toeval pc hier bij mij heeft hetzelfde probleem wilde net een topic starten (oeps eerst zoeken)
raar zou het toeval zijn
raar zou het toeval zijn
Ik ook en ik was net een DVD aan het branden
!
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Same story hier, nu al 3 keer op rij achter mekaar. Vriend van me had er 1 keer maar last van gehad. Al zelf wel heel lang explorer.exe problemen, cpu % van 80 of meer
*
Klopt idd, sinds ik dit heb gedaan is er niets meer aan de hand
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Net upgedate bij Microsuf en idd voorlopig geen last meer van gehad.
*
Anders even (heel snel
) in een command prompt 'shutdown -a' typen. 
-a = abort
-a = abort
Algemeen bekend probleem dus, en er loop ook nog een topic over:
[rml][ WinXP] Remote Procedure Call crasht*[/rml]
[rml][ WinXP] Remote Procedure Call crasht*[/rml]
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()