Ik heb al gezocht op deze vraag, naast een aantal topics met TOTAAL verouderde info, kwam ik dit topic tegen:
[rml][ BIOS LOGO'S] Hoe logo's in bios veranderen[/rml]
je zou denken, dat komt aardig in de buurt, maar dus niet:
A) Dit gaat over een "gewone" Asus A7N8X, die hebben een bios van "slechts" 2mbit. De deluxe heeft een bios van 4mbit.
Balusc zijn site is down op het moment van schrijven
C) We zitten onder tussen al aan bios 1005
Dus, hierbij mijn vraag:
Hoe kan ik op mijn Asus A7N8X Deluxe versie 2.0 met BIOS versie 1005 het bootlogo veranderen. Ik heb al verscheidene dingen geprobeert, alleen niets werkt...
Asus heeft enkele programma's, maar die zijn niet te vinden, en die zijn volgens asus niet beschikbaar voor dit moederbord (niet dat ik ze geloof, want wat is er naast de chipset nou nog meer anders op de Asus A7N8X-X, die wél ondersteunt wordt)
[rml][ BIOS LOGO'S] Hoe logo's in bios veranderen[/rml]
je zou denken, dat komt aardig in de buurt, maar dus niet:
A) Dit gaat over een "gewone" Asus A7N8X, die hebben een bios van "slechts" 2mbit. De deluxe heeft een bios van 4mbit.
C) We zitten onder tussen al aan bios 1005
Dus, hierbij mijn vraag:
Hoe kan ik op mijn Asus A7N8X Deluxe versie 2.0 met BIOS versie 1005 het bootlogo veranderen. Ik heb al verscheidene dingen geprobeert, alleen niets werkt...
Asus heeft enkele programma's, maar die zijn niet te vinden, en die zijn volgens asus niet beschikbaar voor dit moederbord (niet dat ik ze geloof, want wat is er naast de chipset nou nog meer anders op de Asus A7N8X-X, die wél ondersteunt wordt)