[IE6]Plaatjes worden verkleind en worden in kader geplaatst

Pagina: 1
Acties:

• Diddle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik zit me er nu al een tijdje aan te ergeren dat als ik een topic op een willekeurig forum bekijk, waar plaatjes instaan, die net iets te groot zijn voor mijn resolutie, dat die dan worden verkleind en dat er een een gestippeld kader omheen gezet wordt, en je vervolgens op het plaatje moet klikken om deze in een popup op zijn ware formaat te zien. Ik heb al gezocht waar ik deze funcite zou kunnen uitschakelen, maar ik heb niets gevonden. Zou het misschien kunnen dat het aan de forumsoftware ligt, de meeste fora met dit 'probleem' gebruiken WowBB, of heeft IE zo'n 'fijne' instelling? .
Bij voorbaat dank.

• Mpdrichel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-08-2024
IE6 verkleint toch elk plaatje als hij te groot is. Volgens ligt het in ieder geval niet aan een forum.

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-08 21:19
Extra -> Internet Opties -> Geavanceerd -> Multimedia -> Grootte van afbeeldingen automatisch aanpassen...

Errug irri functie... Gelijk uitgezet...

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
IE kent automatic image resizing, daardoor krijg je het gedrag dat jij omschrijft, behalve dat IE het plaatje niet zal laden in een popup wanneer je er op klikt, maar alleen vergroten. Bovendien werkt resizing alleen als je alleen het plaatje laadt en niet zodra dat in een HTML pagina staat iirc.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:55
Eneig speurwerk van ca. 10 seconden :
http://www.microsoft.com/...it/ie6/part3/c09ie6rk.asp
;)

• Diddle
  • Niet online
Mpdrichel schreef op 10 August 2003 @ 23:42:
IE6 verkleint toch elk plaatje als hij te groot is. Volgens ligt het in ieder geval niet aan een forum.
Dan kun je rechtsonderin op een knoppie klikken dat je het weer groot wilt hebben, maar nu moet je op het plaatje zelf klikken en krijg je een popup met het full size plaatje.

• Diddle
  • Niet online
Koning Kerklaan schreef op 10 August 2003 @ 23:44:
Extra -> Internet Opties -> Geavanceerd -> Multimedia -> Grootte van afbeeldingen automatisch aanpassen...
Errug irri functie... Gelijk uitgezet...
OMG, ik heb 10x dat tabblad doorgezocht en niet gevonden, maar dit is het wel, thanks!
Eneig speurwerk van ca. 10 seconden :
http://www.microsoft.com/...it/ie6/part3/c09ie6rk.asp
2 mogelijke conclusies:
1 = Ben blind
2 = Kan niet zoeken...
Thanks allebei.

[ Voor 25% gewijzigd door Diddle op 10-08-2003 23:57 ]

Pagina: 1