Toon posts:

Keuze nieuwe voeding (2)

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Spijtig genoeg wordt m'n topic al direct gesloten. Daarom een heropening. Ik had idd dat 1ne topic al gelezen. Maar hier vind ik niet of een 350Watt voeding voldoende is voor een Athlon64... of moet ik daar mijn post plaatsen? Meer duidelijkheid is gewenst aub.

Hallo,

Mijn voeding is stuk en ik zou graag een nieuwe kopen. Wel met het oog op de toekomst een beetje zodat ik na een half jaar of een jaar weer geen andere hoef te kopen. Ik ben van plan later een een upgrade te doen naar Athlon64 als die uit zijn en daarom vroeg ik mij af of 350Watt hier voldoende voor is?

Om jullie een idee te geven over het energieverbruik van mijn systeem. Het is een alledaags systeem CPU,RAM,DVD,HD(2x),Geforce 4...Logitech Z-640... Voor de rest verwacht ik van mijn voeding dat deze (relatief) weinig lawaai maakt, het hoeft geen topmerkt te zijn maar ik verwacht wel een goeie prijs kwaliteitsverhouding natuurlijk. Ik ben van Belgie en ik heb uit deze de keuze.

Q-TEC PSU ATX 350W LOW NOISE Noise level less than 27 dB(A) Euro 25,00
Q-TEC PSU 400W DUAL FAN GOLD LOW NOISE Noise level < 27 dB(A) Euro 39,00
Antec True Power 330W (Low Noise) Euro 74,54
Antec True Power 430W (Low Noise) 104,35
Chieftec 360W 62,34 Euro
Enermax EG365P-VE(FMA) 350W - rmp control 70,47 Euro

Ik had dus gedacht aan die Q-TEC 350W (1ste) vanwege de vrij goede prijs en aangezien er low noise bij staat. Ik weet wel niet of Max 27dB(A) stil is voor een voeding ik heb hier niet zoveel ervaring mee.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Hiervoor hebben we dus het grote voedingen topic.
Als je dit combineert met de reviews die op internet zijn te vinden kun je best een keuze maken.

Ook is het niet de bedoeling als je topic op slot gaat direct een ander te openen.
maar dat mag je verder met het modje uitgaan vechten

[ Voor 35% gewijzigd door TERW_DAN op 10-08-2003 23:33 ]

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:48

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Welke voeding heb ik nodig?

heel spijtig dat dit topic weer dicht gaat, maar bovenstaande topic is de plaats waar je dit soort vragen kan vinden/stellen.

Het gaat er dus niet om of je het antwoord daar vind, maar het gaat er dus om dat bovenstaande (uitgebreide, goede!) verhaal daar gepost mag worden, zodat we het overzichtelijk in 1 topic houden.

[ Voor 34% gewijzigd door Kees op 10-08-2003 23:34 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Dit topic is gesloten.