Toon posts:

Enter the Matrix - Muis probleem in-game

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vanmiddag "Enter the matrix" geinstalleerd... Werkte allemaal perfect.
Geconfigureerd enzo...

Nu start ik een spel, maar wanneer ik in-game ben, kan ik NIET met de muis naar links kijken :/ ... heel erg vaag! Wel naar recht, boven en beneden, maar alleen niet naar links.

Ik heb een Logitech MX300. Ik heb al geprobeerd met de Logitech MouseWare! ... maar daar krijg ik precies hetzelfde resultaat mee.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?!?

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-02 16:14

Row

reinstall van ETM? of installeer windows opnieuw

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Heb je al eens de instellingen zowel ingame als in Windows gecontroleerd? En probeer dan ook gelijk eens de calibratiefunctie.
Probeer anders ook eens wat oudere MouseWare versies, bijvoorbeeld de 9.75, want ik dacht me te herinneren dat er wat ETM probs waren met nieuwe versies. Al ben je vaak met een MX muis het beste af zonder MouseWare.
Row schreef op 10 August 2003 @ 23:21:
reinstall van ETM? of installeer windows opnieuw
Vind je dat niet een beetje te extreem? Vanwege een muisprobleem je Windows opnieuw te installeren ;)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
hmm...
eens kijken of ik een oude MW kan vinden dan...

Ik heb namelijk de drivers er alweer af gegooid ... vind die MouseWare shit niet zo :) (maar als ETM daardoor werkt, zal ik t wel proberen)

Verwijderd

Topicstarter
Soms wordt ik een beetje moedeloos van mezelf...

Wat nou blijkt... het ligt helemaal niet aan mn muis. Wat blijkt nou? Ik had mn joystick nog aangesloten en die staat niet gecalibreerd... helemaal nooit aan gedacht (gebruik m nl. nooit)

Dus joystick eraf gehaald. Probleem opgelost :)

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02 11:25

Bosmonster

*zucht*

hehe.. ach het spel wordt er toch niet leuker van :P
Pagina: 1