Toon posts:

[Divx] ClassFactory cannot supply requested class

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
'Avond allen

Ik heb een probleempje, waar ik zelf niet meer uit kom. Ik ben er eigenlijk vandaag al de hele dag meebezig geweest, maar ik kom niet tot een oplossing. Mijn eerste idee was om het in WOS te plaatsen, maar aangezien ik denk dat het niet echt OS gericht is heb ik het maar hier geplaatst.

Probleem

Ik heb sinds gisteren een probleem bij het afspelen van een bepaalde film (divx). Zodra ik deze af probeer te spelen verschijnt de volgende error.

code:
1
ClassFactory cannot supply requested class

Afbeeldingslocatie: http://www.attilla.nl/1.JPG

Gespot gegevens van de film:

Afbeeldingslocatie: http://www.attilla.nl/2.JPG

Het lijkt hier dat het een fout in de film is, terwijl het hier om een sample gaat die ik (voor de zekerheid) meerdere keren heb gedownload. Ook is dit al de 2e versie van de film die ik gedownload heb en dat gaat om een compleet andere versie, waar ik precies hetzelfde probleem mee heb.

En die "1e versie" die het bij mij dus niet goed doet, doet het bij andere mensen wel perfect. Dus ik snap gewoon niet wat er fout gaat.

Wat heb ik gedaan ?

Natuurlijk even de GoT search gebruikt, maar helaas kwam daar maar 1 topic uit wat het zelfde probleem had. En daar werd als advies gegeven dat divfix gedraait moest worden. Dit heb ik geprobeert, maar dat mocht niet baten en zoals ik hierboven al uitleg, denk ik niet dat het aan de film ligt.

Op google kwam ik wel een aantal dingen tegen, maar deze hadden alleen maar te maken met programmeren in VB, waar dezelfde melding kwam.

Ik heb alle codecs die ik op mijn systeem heb eraf gehaald en alleen de codecs erop gezet die ik nodig heb. Zelfs dan blijft het probleem bestaan.

Omdat ik Windows XP draai heb ik van de (achteraf klote) herstel dinges gebruik gemaakt. Die heb ik 5 dagen terug gezet, maar ook weer blijft het probleem bestaan.

Ook heb ik nog het Ace Codec Pack geinstalleerd, dit pack bevat 58mb aan codecs, maar ook wederom was dit de oplossing niet.

Eerlijk gezegd ben ik een beetje uit opties, dus als iemand mij hiermee zou kunnen helpen. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2003 23:21 ]

Verwijderd

Probeer eens een andere mediaplayer

bsplayer bijvoorbeeld

Verwijderd

Topicstarter
Dat was ik vergeten te vermelden, sorry.

Ik heb de standaard player die bij divx komt gebruikt, deze wilt hem helaas niet openen.
En zojuist heb ik Bsplayer nog even geprobeert, maar deze geeft aan dat de file corrupt is en speelt hem vervolgens ook niet af.

De files download ik met Flash Fxp vanaf een server waar ik wel meer files vandaan haal. Waar er geen 1 van corrupt ooit is geweest.

Verwijderd

Topicstarter
Goed, ik heb de oplossing voor het probleem gevonden. :X

Ik snap totaal niet hoe het kan ... maar het kan blijkbaar.
Ik download zojuist exact dezelfde sample met een andere ftp client ... en hij werkt.

Dus op 1 of andere manier maakte FlashFxp die files corrupt. :P

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Geen verkeerd woord over FlashFXP he :(.
Slotje @ request TS :P

Dit topic is gesloten.