wel, ik heb dus juist mijn computer opnieuw geinstalleerd.
eerst win98 op partitie 1 en win2000 op partitie 2.
Dat gaat goed.
Ik heb een 2 hd van 180 gb vol met gegevens. Die sloot ik pas aan nadat win2000 geheel was geinstalleerd.
hd 80 gb - 1e partitie 40 gb fat32 win98
2e partitie 40 gb ntfs win2000
hd 180 gb - 1e partitie 80 gb fat 32
2e partitie 100 gb fat32
Op de een of andere manier vondt windows dat deze schijf gecontroleerd moest worden, fijn ga je gang dan maar windows. Het betreft hier partitie 2 van hd 180gb
meteen begint hij het volgende te melden:
"onherstelbare fout in map" zakelijk
map omzetten in bestand (ja/nee)? ja
"onherstelbare fout in map" privé
"onherstelbare fout in map" etc etc
zoals je ziet krijg ik de keus tussen ja en nee, maar windows meent dat ook zelf te kunnen beslissen en vult in ja.
Ik weet niet wat mij straks te wachten staat maar uit vorige ander soortige ervaringen vrees ik dat ik slechts loze bestanden overhoudt
, comp is nu nog steeds bezig met dit proces. moet ik afbreken (stekker uit stopcontact) of is er niks aan de hand. en kan ik die bestanden straks weer omtoveren tot mappen, en hoe doe je dat dan?
eerst win98 op partitie 1 en win2000 op partitie 2.
Dat gaat goed.
Ik heb een 2 hd van 180 gb vol met gegevens. Die sloot ik pas aan nadat win2000 geheel was geinstalleerd.
hd 80 gb - 1e partitie 40 gb fat32 win98
2e partitie 40 gb ntfs win2000
hd 180 gb - 1e partitie 80 gb fat 32
2e partitie 100 gb fat32
Op de een of andere manier vondt windows dat deze schijf gecontroleerd moest worden, fijn ga je gang dan maar windows. Het betreft hier partitie 2 van hd 180gb
meteen begint hij het volgende te melden:
"onherstelbare fout in map" zakelijk
"onherstelbare fout in map" privé
"onherstelbare fout in map" etc etc
zoals je ziet krijg ik de keus tussen ja en nee, maar windows meent dat ook zelf te kunnen beslissen en vult in ja.
Ik weet niet wat mij straks te wachten staat maar uit vorige ander soortige ervaringen vrees ik dat ik slechts loze bestanden overhoudt
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2003 23:05 ]