Ik heb deze kast een tijdje geleden gemod, alleen was er na een tijdje toch wel weer op uitgekeken dus vandaar heb ik hem weer compleet verandert (oude topic).
Het was niet eens de bedoeling om alles te gaan veranderen, maar ik verveelde mij en toen d8 ik heeee ik kan wel ff een randje zwart spuiten. Zo gezegt zo 'gedaan'. Ik spuiten en alles zag er goed uit, totdat ik de afplaktape en kranten eraf haalde, toen zaten er zwarte strepen op me lak ( tussen de kranten door
). Ik dik pissed natuurlijk, dan maar de hele kast spuiten.
Ok ik heb de hele kast uit elkaar gehaald en het een en ander verandert.
Nadat die uit elkaar lag heb ik als eerste het gat (voor kabels naar boven) groter gemaakt, omdat het oude kleine gat me irriteerde.
Vervolgens ging ik alle delen van me kast eerst schuren en daarna spuiten, uit de eerste 2 delen bleek al dat het veel te warm was
. Er zaten vlekken in de lak doordat het vrijwel direct opgedroogt was. Dus weer opnieuw schuren etc etc.
Ik denk ik probeer het maar niet direct nog een keer want dan krijg ik weer precies hetzelfde. Toevallig moest ik een keer om 7u uit me bed om iemand uit te zwaaien en me moeder zei: He Tim het is nu lekker fris misschien kan je nu je kast spuiten. Ik dacht misschien he heeft ze wel gelijk (met als doel dat ik vroeg uit me bed kwam). Dus ik heb toen al me delen opnieuw geschuurd (ik had ze al spuitklaar gemaakt doordat ik ze die dag daarvoor al had geschuurd ed.).
Toen ik even nix aan de kast kon doen heb ik ook de gehele binnenkant van me kast zwart gespoten. Vraag me niet waarom ik weet het zelf ook niet. Misschien eh voor de mensen die mijn kast open maken ??
Aangezien ik ook nog geen usb aan de voorkant had heb ik een klein gat gemaakt naast me schakelaar ter grote van 2 usb poorten. Nu was alleen het kabeltje te kort, dat was een beetje jammer. Aangezien ik nog wel wat oude IDE kabels had heb ik 10 kabeltjes ervan losgesneden en ertussen gesoldeert, en nu werkt het prima.
Voor de rest heb ik alles een beetje met krimkous onder handen genomen zodat het allemaal wat beter is opgeruimd in de kast. Ik had echter geen zin om nog me PSU te meshen aangezien ik waarschijnlijk ergens volgend jaar een helemaal nieuwe case ga bouwen. Moest er niet teveel geld meer in steken.
Ok dan volgen er nu een aantal foto's das immers veel interessanter dan dat 'leuke' verhaal van mij.

Tot in de kleine details

Hier test ik me usb kabeltje en of alles nog werkt (fans goed aangesloten ed.)
En gelukkig alles werkt :d
Hier volgen dan een aantal foto's van de kast 'klaar'.

Hier kan je zien hoe die gespoten is
, er zit geen loper oid in helemaal 'gaaf'.

Ik heb me drives gelijk ook maar even gestealth, als je rechts onder op het hoekje van het frontje drukt gaat ie open
. Dat heb ik gedaan doormiddel van een schroefje die ik gewoon precies op die plek heb gelijmd (eerst beetje kutten met lengte ed. maar het werkt nu perfect). De frontjes heb ik met goede dubbelzijdige tape gemonteerd.

hehe ik heb ook gedacht aan me overburen op een lan
, een mooi zwart 'kleurtje' voor hun.

Hier nog even een closeup van me raampje met klinknagels eromheen.

Dit was ik bijna vergeten, zoals je ziet is de kast hier mooi zwart
. Enneh in het midden zie je dan ook dat ik het gat groter heb gemaakt met een stripje eromheen zodat me kabels niet beschadigen.
Specs ....
P4S533
P4 2.4@2.6 vrij doelloos maar geen dividers, binnenkort nieuw mobo.
Dane Elec PC2700 512 Mb
80 g maxtor (7200) 40 g maxtor (5400)
gf2 pro 64 mb 200/400 @ 240/460
SB live 5.1
Alle fans kunnen varieren van rpm.
Als er nog mensen zijn die tips hebben over het fotograferen van een kast met neon. Welke belichting en instelllingen van camera etc. is dat cker welkom
.
Het was niet eens de bedoeling om alles te gaan veranderen, maar ik verveelde mij en toen d8 ik heeee ik kan wel ff een randje zwart spuiten. Zo gezegt zo 'gedaan'. Ik spuiten en alles zag er goed uit, totdat ik de afplaktape en kranten eraf haalde, toen zaten er zwarte strepen op me lak ( tussen de kranten door
Ok ik heb de hele kast uit elkaar gehaald en het een en ander verandert.
Nadat die uit elkaar lag heb ik als eerste het gat (voor kabels naar boven) groter gemaakt, omdat het oude kleine gat me irriteerde.
Vervolgens ging ik alle delen van me kast eerst schuren en daarna spuiten, uit de eerste 2 delen bleek al dat het veel te warm was
Ik denk ik probeer het maar niet direct nog een keer want dan krijg ik weer precies hetzelfde. Toevallig moest ik een keer om 7u uit me bed om iemand uit te zwaaien en me moeder zei: He Tim het is nu lekker fris misschien kan je nu je kast spuiten. Ik dacht misschien he heeft ze wel gelijk (met als doel dat ik vroeg uit me bed kwam). Dus ik heb toen al me delen opnieuw geschuurd (ik had ze al spuitklaar gemaakt doordat ik ze die dag daarvoor al had geschuurd ed.).
Toen ik even nix aan de kast kon doen heb ik ook de gehele binnenkant van me kast zwart gespoten. Vraag me niet waarom ik weet het zelf ook niet. Misschien eh voor de mensen die mijn kast open maken ??
Aangezien ik ook nog geen usb aan de voorkant had heb ik een klein gat gemaakt naast me schakelaar ter grote van 2 usb poorten. Nu was alleen het kabeltje te kort, dat was een beetje jammer. Aangezien ik nog wel wat oude IDE kabels had heb ik 10 kabeltjes ervan losgesneden en ertussen gesoldeert, en nu werkt het prima.
Voor de rest heb ik alles een beetje met krimkous onder handen genomen zodat het allemaal wat beter is opgeruimd in de kast. Ik had echter geen zin om nog me PSU te meshen aangezien ik waarschijnlijk ergens volgend jaar een helemaal nieuwe case ga bouwen. Moest er niet teveel geld meer in steken.
Ok dan volgen er nu een aantal foto's das immers veel interessanter dan dat 'leuke' verhaal van mij.

Tot in de kleine details

Hier test ik me usb kabeltje en of alles nog werkt (fans goed aangesloten ed.)
En gelukkig alles werkt :d
Hier volgen dan een aantal foto's van de kast 'klaar'.

Hier kan je zien hoe die gespoten is

Ik heb me drives gelijk ook maar even gestealth, als je rechts onder op het hoekje van het frontje drukt gaat ie open

hehe ik heb ook gedacht aan me overburen op een lan

Hier nog even een closeup van me raampje met klinknagels eromheen.

Dit was ik bijna vergeten, zoals je ziet is de kast hier mooi zwart
Specs ....
P4S533
P4 2.4@2.6 vrij doelloos maar geen dividers, binnenkort nieuw mobo.
Dane Elec PC2700 512 Mb
80 g maxtor (7200) 40 g maxtor (5400)
gf2 pro 64 mb 200/400 @ 240/460
SB live 5.1
Alle fans kunnen varieren van rpm.
Als er nog mensen zijn die tips hebben over het fotograferen van een kast met neon. Welke belichting en instelllingen van camera etc. is dat cker welkom
[ Voor 7% gewijzigd door t!mP op 13-08-2003 16:51 ]