[XP] start niet meer op en documenten weg *

Pagina: 1
Acties:

• soetie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-05 23:17
Hoi,
vanmiddag zette ik mijn computer aan en hij starte nadat je het welkomst scherm kreeg gelijk weer op. Ik kwam niet meer in xp prof. Ik een systeemherstel gedaan. Alleen maar van vandaag meer stond er niet. En daarna op nieuw opgestart. Weer kwam ik xp niet in, Dan maar via de veilige modus. Dat lukte wel. Toen weer afgesloten en xp weer opgestart.

Ik kwam in xp maar ik ben nu al mijn instellingen documenten enz kwijt en kan ze nergens meer vinden. Heb hier op het forum ook al gezocht maar kon niet precies vinden wat er bij mij gebeurt was.

Op een gegeven moment stonden al mij docu wel in een temp bestand bij c:= documents en settings maar daar zijn ze nu ook niet meer. Ik heb dit nog nooit mee gemaakt en snap er de ballen niet meer van.

WIe helpt mij, of zijn al mijn documenten nu naar de kl*te.

:X :? 8)7

BEdankt Ajuus

Ghanz

Verwijderd

dit kan meerdere oogzaken hebben. Start eens in veilige modus, en start msconfig.exe. kijk eens of er iets vaags tussenhangt [niet aan de services kloten trouwens]. Reboot eens en kijk of het nog steeds gebeurt. Nog steeds niks? Start nog eens in veilige modus, en schakel in Hardware Manager wat drivers uit die je zelf hebt geinstalleerd. Vooral modemdrivers zijn af en toe nog windows-crashers, bij mij veroorzaakte hij een afsluitprobleem.
Ik weet niet hoe veilig je bezig bent, maar haal er ook een virusscanner overheen.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Titel wat aangepast :)

Krijg je trouwens errors als je normaal XP probeert op te starten?

Verwijderd

als je de hd in een andere pc hangt?

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:37

samo

yo/wassup

heb je je programmas nog wel in het startmenu staan? of heb je nu een schone installatie draaien?

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• soetie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-05 23:17
programmas zijn er allemaal nog. de eerste keer kreeg ik een error dat het profiel niet geladen kon worden. DE veilige modus ga ik nu even proberen

Ghanz

Pagina: 1