Heeft er iemand ervaring met het intalleren van samba 2.2.8a. Ik heb het tar.gz bestand uitgepakt. Alleen ik heb geen id hoe ik verder moet! Zou iemand mij kunnen helpen? Heeft iemand misschien voor mij een duidelijke uitleg?
Verwijderd
er zet meestal wel een README of een INSTALL file bij waar in staat hoe je 't moet instaleren 
en zit er geen samba bij je distro?
en zit er geen samba bij je distro?
[google=samba tutorial] geeft me zat links. Welke heb je zelf geprobeerd ? Waar ging het fout ?
Oh.. wacht even.. je bedoelt dat je geen vooronderzoek hebt gedaan ?
Tsja, dan doe ik ook niet meer, dan je dit linkje geven, je vriendelijk verzoeken of je NOS policy - updated 01/04/03 door wilt lezen, mocht je er onverhoopt niet uitkomen..
Ennuh, als je distro Redhat, Mandrake, SuSE , Debian o.i.d. is, dan zit samba ook standaard bij je distro, dat is een stuk minder werk dan het zelf te compileren.
Slotje.
Oh.. wacht even.. je bedoelt dat je geen vooronderzoek hebt gedaan ?
Tsja, dan doe ik ook niet meer, dan je dit linkje geven, je vriendelijk verzoeken of je NOS policy - updated 01/04/03 door wilt lezen, mocht je er onverhoopt niet uitkomen..
Ennuh, als je distro Redhat, Mandrake, SuSE , Debian o.i.d. is, dan zit samba ook standaard bij je distro, dat is een stuk minder werk dan het zelf te compileren.
Slotje.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dit topic is gesloten.
![]()