[Ati] Radeon 9800 Pro's vergeleken

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Topicstarter
Ik heb laatst ergens een atrikel gelezen waarin de auteurs van aardig wat merken de 9800Pro's testten, en de resultaten in grafiekjes weergaven...

De Powercolor kwam tot mijn verbazing als snelste uit de test, maar nu kan ik dus de test niet meer terugvinden.

Powercolor is volgens mij niet echt overal leverbaar in de NL, ik zie hem iig niet in de pricewatch staan, dus ik wou eigenlijk wel weten wat nou de op-een-na-snelste 9800Pro is...

Wie-o-wie kent deze test en heeft een URL? Ik heb me al doodgezocht op Anand, [H], Toms eaa. ... Ik ken um niet meer vinden :(

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-08 13:28
Bij mijn weten heet powercolor tegenwoordig club3D. Daar vind je vast wel meer op... :)

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Topicstarter
Mja, dat wel... Goh... Dan is de goedkoopste 9800Pro ook gelijk de snelste... koel >:)

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

Verwijderd

www.nordichardware.com

Sommige Powercolor kaarten worden overgeklokt uitgeleverd, zit ook 2ns geheugen op :)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Snelste.. ach.. met de in basis exact gelijke kaarten zal dat verschil echt minimaal zijn :)

Als ik jou was zou ik eerder naar kwaliteit/koeling/features etc. kijken, maar dat moet je natuurlijk zelf weten :)

Iig heeft dit topic niet echt nut, dus gaat ie dicht.

Dit topic is gesloten.