Toon posts:

Komkommertijd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het lijkt wel érg stil nu, eigenlijk al sinds de release van GTA:VC. De afgelopen maand(en) willen er maar geen topgames uitkomen. En ik zou ook niet weten wat er uit moet komen behalve HalfLife 2, THPS4 en Halo tot de kerst.... (ik doel op PC games dan :), van consoles weet ik het even niet). Wie weet wat er nog uit gaat komen in Augustus/September?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02:50
Vakantietijd is een slechte periode om spellen te verkopen, wat ook logisch is, omdat mensen vaak liever op vakantie gaan of buiten zitten dan dat ze een spel gaan kopen. Rond de kerst wordt het altijd een stuk drukker omdat mensen veel meer binnen zitten en natuurlijk ook de feestdagen eraan komen. Maar met spellen zoals Halo, Half-Life 2 en THPS4 de komende maanden vind ik niet dat de PC Gamers iets te klagen hebben hoor :)

Of speel jij elk spel maar 3 dagen en wil je dan alweer een nieuwe? ;)

The devil is in the details.

Verwijderd

Er komen inderdaad deze zomer wat weinig toppers uit. Maar met kerst kunnen we ons des te gelukkiger prijzen :)

ik check altijd deze pagina voor releases.

Verwijderd

Topicstarter
MaRc0 schreef op 10 August 2003 @ 18:09:
Vakantietijd is een slechte periode om spellen te verkopen, wat ook logisch is, omdat mensen vaak liever op vakantie gaan of buiten zitten dan dat ze een spel gaan kopen. Rond de kerst wordt het altijd een stuk drukker omdat mensen veel meer binnen zitten en natuurlijk ook de feestdagen eraan komen.
Tot dusver begreep ik het :).
Of speel jij elk spel maar 3 dagen en wil je dan alweer een nieuwe? ;)
In principe wel, op echte toppers na ;) *verwend is.
Verwijderd schreef op 10 August 2003 @ 18:09:
Woei, thx!
offtopic:
Edit ; DRIVER 3 op PC!!!! :D:D

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2003 18:17 ]

Verwijderd

Waar komt dat woord KOMKOMMERTIJD toch vandaan :P ik hoor het ook wel op de radio.
maar snap er nix van

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:24

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Republic == The Revolution komt toch ook zo een keer? Lijkt me een erg interessant spel

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Verwijderd

Topicstarter
Komkommertijd is meestal in de zomer als er geen reet gebeurd, geen nieuwe ontwikkelingen op het gebied van nieuws, sport, computers en dat soort ongein. Valt jou niet op dat er in het voorjaar/najaar veel meer op TV te doen is (al is het alleen al het nieuws) dan midden in de zomer? De naam zelf zal waarschijnlijk te maken hebben met de tijd waarin komkommers geoogst worden :P.
Glorificationer schreef op 10 August 2003 @ 18:55:
Republic == The Revolution komt toch ook zo een keer? Lijkt me een erg interessant spel
Hij is gold maar ik heb het niet zo met strategy. Ik ga hem zeker wel proberen

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2003 18:58 ]

Verwijderd

Ohjah?? :P daar heb ik nooit aanged8 :)
a ) kijk amper TV
b ) de rest valt me niet op
:P

Verwijderd

Topicstarter
Nee maar je bent toch wel een beetje op de hoogte van het nieuws? En hoe kijk je CKY dan? De films zijn namelijk minstens evengoed als de band! :P [/semiofftopic]

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Augustus:

Republic: The Revolution (eind aug / europa 5 sept)
THPS4 (een deze dagen)

September :9

Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy
Sim City 4 Rush Hour
Medal of Honor Allied Assault: Breakthrough
Chrome
Halo: Combat Evolved
Commandos 3: Destination Berlin
Tom Clancy's Rainbow Six 3: Athena Sword
Half-Life 2 (ik ga er maar van uit :+ )

Laatste tijd idd een beetje stil geweest alhoewel ik me wel vermaakt het met een aantal spellen. Maar september maakt alles goed als ze daadwerkelijk ook die maakt uit gaan komen, maar het ziet er nu naar uit dat die die maand komen (meeste wel eind sept)

edit:

een volledige lijst -->

Augustus

08/12 : Lionheart: Legacy of the Crusader
08/12 : Madden NFL 2004
08/19 : Aquanox 2: Revelation
08/19 : Cold Zero: The Last Stand
08/25 : Savage
08/26 : Anarchy Online Shadowlands
08/26 : Republic: The Revolution
08/26 : Tron 2.0

September

09/03 : Battlefield 1942: Secret Weapons of WWII
09/04 : One Must Fall Battlegrounds
09/08 : Everquest: Lost Dungeons of Norrath
09/09 : Rugby 2004
09/12 : UFO: Aftermath
09/14 : Space Colony
09/15 : Counter-Strike: Condition Zero
09/15 : Massive Assault
09/16 : Homeworld 2
09/16 : Freedom Fighters
09/16 : NASCAR Thunder 2004
09/16 : Greyhawk: The Temple of Elemental Evil
09/16 : Jedi Knight: Jedi Academy
09/19 : Judge Dredd vs Judge Death
09/22 : Medal of Honor Allied Assault Breakthrough
09/22 : Sim City 4 Rush Hour
09/22 : NHL 2004
09/22 : Command & Conquer Generals: Zero Hour
09/22 : Tiger Woods PGA Tour 2004
09/23 : Chrome
09/23 : Commandos 3
09/23 : Lock On: Modern Air Combat
09/23 : Halo
09/23 : Rainbow Six: Athena Sword
09/23 : Warhammer 40,000: Fire Warrior
09/30 : Age of Mythology: The Titans
09/30 : American Conquest: Fight Back

Datums zijn amerikaanse release datums

[ Voor 55% gewijzigd door aftermath op 11-08-2003 09:17 ]

http://psnprofiles.com/AfthyX

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Waarom is dat Halo zo gehypt? Op de xbox is het wel leuk maar binnen een paar uur heb je het uitgespeeld. En dan heb je ook nog eens brakke controls, dus op de pc is het alleen maar makkelijker.

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 augustus 2003 @ 18:54:
Waar komt dat woord KOMKOMMERTIJD toch vandaan :P ik hoor het ook wel op de radio.
maar snap er nix van
Er wordt eigenlijk de periode in de zomervakantie waar er amper nieuws is mee aangeduidt.

Verwijderd

Topicstarter
Halo is geweldig, prachtig verhaal en heerlijke gameplay en graphics. Op de PC komt daar ook nog een prachtige (waaarschijnlijk) multiplayer bij. De besturing op de Xbox is ook erg lekker en daar is het spel op aangepast, Gearbox past hem ook aan aan de PC controls dus al te makkelijk gaat het niet prolly.

@Aftermath ; zolang Gabe niets zegt ga ik ervanuit dat HL2 30/09 word hoor :D. Thx voor het lijstje.

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-01 11:33
Nah, de multiplayer demo is uit van Battlefield 1942: Secret weapons of WW2.

Hij is gratis (duh) maar ook stand alone, je hebt dus geen battlefield nodig. Lekker met compleet nieuwe wapens/voertuigen en dingen als raketten waar je in word afgeschoten en jetpacks voor special units elkaar uitroeien :P

Op http://www.battlefield1942.com is hij te vinden, dus als je echt niet meer weet wat je moet doen... >:)

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

Je vergeet dat z.o.e 2 ook in september uitkomt!!!!!!!!!!!!!!!! :(

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

• Hahn
DeppOx schreef op 10 augustus 2003 @ 19:31:
Je vergeet dat z.o.e 2 ook in september uitkomt!!!!!!!!!!!!!!!! :(
Dat vergeet ie helemaal niet, want hij heeft het namelijk over PC spellen. En als ik het goed heb moet z.o.e 2 staan voor Zone of the Enders 2. Of heb ik het fout? :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 August 2003 @ 18:16:
[...]

Tot dusver begreep ik het :).

[...]

In principe wel, op echte toppers na ;) *verwend is.
Vind je dat verwend? Je moest eens weten hoeveel van je eigen spelplezier je zo misloopt.

/me speelt een gemiddeld spel niet minder dan 4 weken, en gemiddeld 2 -3 maanden.

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:49

steveman

Comfortabel ten onder

Verwijderd schreef op 10 augustus 2003 @ 18:09:
Er komen inderdaad deze zomer wat weinig toppers uit. Maar met kerst kunnen we ons des te gelukkiger prijzen :)

he??? kwam Ghost Recon pas op 5 augustus dit jaar?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Hahn
steveman schreef op 10 August 2003 @ 20:46:
[...]

he??? kwam Ghost Recon pas op 5 augustus dit jaar?
Als je even erop had geklikt zag je 'Tom Clancy's Ghost Recon: Island Thunder for Xbox' staan, er stond ook niet voor niks '...' na Tom Clancy's Ghost Recon: ;)

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Waarom is dat Halo zo gehypt? Op de xbox is het wel leuk maar binnen een paar uur heb je het uitgespeeld. En dan heb je ook nog eens brakke controls, dus op de pc is het alleen maar makkelijker.
Volgens een (p)review was dit juist ook de reden dat er meer vijanden + minder munitie in de pc-versie zou zitten. Dus of ie echt makkelijker wordt?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 augustus 2003 @ 20:42:
[...]

Vind je dat verwend? Je moest eens weten hoeveel van je eigen spelplezier je zo misloopt.

/me speelt een gemiddeld spel niet minder dan 4 weken, en gemiddeld 2 -3 maanden.
Hmm ik heb het natuurlijk over de standaard spellen als Midnight Club II, Elite Force II etc, spellen waar ik niet op zat te wachtten. Reken maar dat ik spellen als HL2, Doom III en Halo (2) langer (lees : uit) zal spelen B).

En er komen indd meer vijanden in de PC versie van Halo.

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-10-2025
Eind deze maand komt Soul Calibur 2 uit in Amerika, en volgende maand (zeer waarschijnlijk) hiero. Grote kans dat ik 'm ga importeren voor m'n PS2, dan ben ik net dat beetje eerder, en in Amerika is 't nog goedkoper ook :)

Verwijderd

Topicstarter
Soul Calibur _/-\o_. Maar ik had het over PC games ;). Misschien een titel change naar [PC]Komkommertijd? :*)
Lezen is ook een kunst
(uit custom van Devil N.)

Inderdaad :*).

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2003 22:41 ]

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-01 09:46

westergas

rikkie_pc

Ik d8 dat ik redelijk op de hoogte was op het gebied van spelletjes maar kan je (iemand?) me vertellen waar THPS4 voor staat?

Als het antwoord er staat zal ik mezelf wel voor me kop willen slaan maar ach.... :X

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-01 18:37

R-B

Blokkert

Tony Hawk Pro Skater 4 :P

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10-2025

Collaborator

You! Cake or Death?

Tony Hawk's (:P) Pro Skater 4

[ Voor 12% gewijzigd door Collaborator op 10-08-2003 22:57 ]

This space is occupied

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-10-2025
Verwijderd schreef op 10 August 2003 @ 22:39:
Soul Calibur _/-\o_. Maar ik had het over PC games ;). Misschien een titel change naar [PC]Komkommertijd? :*)

[...]

(uit custom van Devil N.)

Inderdaad :*).
:P
Ik had 't juist over consoletitels omdat er eerder in 't topic al over ZOE2 gesproken werd. Alleen had ik daar de opmerking over PC games gemist. Mijn ondertitel is zeker een waarheid als een koe, en geldt net zo hard voor mijzelf :P

Maar aan de andere kant, in de consolewereld is 't momenteel net zo erg komkommertijd als in de PC wereld.

Verwijderd

Topicstarter
Hehe op de XBOX is het al een paar jaar komkommertijd op enkele uitschieters na. /me is xboxbezitter. Maar kewl dat je het ook over jezelf hebt ;P.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2003 23:09 ]

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

we vergeten stalker toch niet he jongens... ook een topper...

Deze plek is te koop.

• Hahn
KeeZ schreef op 11 augustus 2003 @ 00:11:
we vergeten stalker toch niet he jongens... ook een topper...
Die vergeten we niet nee, maar STALKER komt pas eind 2003 of misschien zelfs pas in 2004 en dit topic gaat eigenlijk een beetje om deze periode, dus juli tot en met september en daar hoort STALKER dus niet meer bij :)

Verwijderd

ik mis eigelijik fifa 2004, die komt toch ook een dezer dagen? of heb ik weer eens iets gemist?

• pachacuti
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-01 23:02
Fifa 2004 staat pas gepland voor 29 oktober.
Nog effe wachten dus :)

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07-2025

knightofn1

Don't say that word

hmm geen nieuwe fifa nog ? :D het is echt komkommertijd ;)

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Ehhm komkommer.......Dildo........

Ik weet niet waar jij de hele tijd met je gedachten zit kerel :P, maar het lijkt erop dat deze 2 voorwerpen veel gemeen met elkaar hebben >:)

/offtopic

Far cry komt ook nog. Alleen kijk ik op de een of adnere mnier niet zo heel veel naar uit :/

[ Voor 60% gewijzigd door Tripp op 11-08-2003 03:44 ]

specs

Verwijderd

Het is toch algemeen bekend dat de goede games in het begin of het eind van het jaar uitkomen.. welke idioot brengt dan ook een topgame uit als iedereen met zn ballen op het strand ligt... maar ok, we zitten wel op GoT hier...

Verwijderd

Topicstarter
@Executor ; Hihi :). Had de linkn nog niet gelegd.
@Demolition-Man ; als ik een dev. was had ik het mssn nog wel gedaan ook, spel uitbrengen in Juni. Weet je tenminste zeker dat iedereen het lang zal spelen.

En ik ben trouwens blij om te lezen dat de nieuwste patch voor Fifa 2000 ook uitkomt rond deze tijd (NOT! :r).

• Letsnow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-12-2025
aftermath schreef op 10 August 2003 @ 19:05:

September

09/15 : Counter-Strike: Condition Zero
En een paar weken later komt HL2 uit en nog een paar weken later CS 2 (dacht ergens te lezen dat belangrijke moders een cursus "hoe de HL2 engine te gebruiken voor mods" gingen krijgen deze zomer)
Wie gaat er dan nog CS-CZ kopen? Dat spel is veel te veel uitgesteld geweest.

• Hahn
Letsnow schreef op 11 August 2003 @ 18:10:
[...]

En een paar weken later komt HL2 uit en nog een paar weken later CS 2 (dacht ergens te lezen dat belangrijke moders een cursus "hoe de HL2 engine te gebruiken voor mods" gingen krijgen deze zomer)
Wie gaat er dan nog CS-CZ kopen? Dat spel is veel te veel uitgesteld geweest.
Wie gaat er nou eens doorkrijgen dat CZ bedoelt is voor offline CS plezier en CS(2) voor het online gedeelte? Ik denk ook niet dat het succesvol zal worden, daarvoor komt het veel te laat, want vooral de graphics zijn erg outdated, maar waarom moeten mensen altijd CZ met CS vergelijken...

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-01 09:46

westergas

rikkie_pc

R-B schreef op 10 August 2003 @ 22:48:
Tony Hawk Pro Skater 4 :P
Aha, thanx!
Daar was ik dus echt niet opgekomen.... :z

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

• Letsnow
MaRc0 schreef op 11 August 2003 @ 18:52:

maar waarom moeten mensen altijd CZ met CS vergelijken...
Omdat CZ misschien uit CS ontstaan is?

En ja er zal wel een offline gedeelte zijn maar wie gaat er dat willen? Er bestaan toch al massas tactical shooters. Het enige wat het spel heeft is de naam Counter-Strike

• Letsnow
MaRc0 schreef op 11 August 2003 @ 18:52:
[...]

Wie gaat er nou eens doorkrijgen dat CZ bedoelt is voor offline CS plezier en CS(2) voor het online gedeelte? Ik denk ook niet dat het succesvol zal worden, daarvoor komt het veel te laat, want vooral de graphics zijn erg outdated, maar waarom moeten mensen altijd CZ met CS vergelijken...
Pagina: 1