Toon posts:

athlon xp 2800+ Barton 2.08ghz 512k overclock opties?

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
na me crash van me p3tje :'( heb ik een athlon gekocht, ik heb er veel ruizie mee gehad todat ik er achter kwam dat het een "barton" :? was en een lagere core had.

nu heb ik altijd een p3 turobred gehad en ik ben een beetje "off" in amd clocking vooral eigenlijk alleen k6 en durons opgefoked :?

nu is mijn vraag is de barton core nu turobred? en tot hoever will hij en wat voor dingetjes moet je doen om 'm heel te laten als je 'm over clocked?

ik snap verder well dat hij meer warmte gaat maken als je 'm opfoked , maar wat kan ik verwachten? en blijfed hij stabiel? ik heb al ruizie om 'm 48c te houden

maar zoals ik al zij ik heb altijd een p3 gehad en die dingen kun je onder de 35c krijgen zelfs als 'm belast.. maar das dus niet vergeleken met een "barton" >:)

mobo = een via kt400a

Greetz w.

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-08 13:51

t3q

Say yes to teq

ga eerst maar is de faq lezen

Life goes as it goes.

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Jezus wat is dit voor vaag geouwehoer ;)

Wat is een P3 Turobred :?

Een Barton is een Atlhon XP-core.

Zolang ie onder de 60c blijft is alles OK.

Lees de FAQ :P

Verwijderd

Topicstarter
nu asl je de faq leest wordt je er niet veel wijzer van, staat bv dat de 2800+ 3 types van zijn
ik weet idergeval dat het een barton is, en dan staat er nix over de overclock mogelijkheden...

en zoals ik je zij ik weet wijning van k7, ik moet feiten weten voordat ik dit cputje van 150 euros ga opblazen, jij mag daar wel geld voor hebbe, maar ik niet..

en huhhh d8t je niet dat dit de goeie plek is om dit te vragen? greetz w.

Verwijderd

Topicstarter
blijkt dat ik dat dus heb gemist, srry, and thx....

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 03:46

Mentalist

[avdD]

http://balusc.xs4all.nl/ > hardware > cpu types > AMD

Wat euss al zegt, zoek eerst zelf maar 'ns wat uit en lees de DOC faq. Daarin staat o.a. dat er geen garanties zijn op bepaalde snelheden bij het overclocken, en als je de kans dat je cpu heel en stabiel blijft zo groot mogelijk wil houden dan moet je 'm gewoon goed koelen. Basics ;)

Schrijf in het vervolg ook wat duidelijker, dit is namelijk een Nederlands forum, en in wat voor taaltje je je startpost hebt getypt ben ik nog aan het ontcijferen :+

Geef in het vervolg, nadat je de faq's hebt gelezen, zelf hebt gezocht en je gezonde verstand hebt gebruikt ook genoeg informatie in je startpost. "mobo = een via kt400a" zegt namelijk niet erg veel, als je b.v. aangeeft wat voor mobo je hebt moet je dat aangeven met het merk + type.

[ Voor 87% gewijzigd door Mentalist op 10-08-2003 18:28 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.