Toon posts:

Problemen met outlook

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Wij hebben een adsl-aansluiting via speedlinq. Deze wordt gebruikt door 6 computers. We hebben via speedlinq de mogelijkheid om verschillende domeinnamen en e-mail adressen aan te maken. Echter, deze domeinnamen en e-mail adressen komen allemaal uit op dezelde 'account' met hetzelfde 'wachtwoord' Resultaat: we halen binnen outlook allemaal elkaars e-mail binnen! Weet iemand of het mogelijk is om outlook zo in te stellen dat alleen de mail van 1 bepaald domeinnaam kan worden binnen gehaald? (of ben ik nu heel vaag....?) en kan dit worden beveiligd met wachtwoord???? _/-\o_

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Weet je zeker dat het verschillende accounts zijn en niet gewoon aliassen van elkaar?

Verwijderd

Topicstarter
We kunnen dus verschillende domeinnamen aanmaken, maar steeds met dezelfde account! We hebben dus 1 gebruikersnaam met 1 wachtwoord, en via deze gegevens kunnen we onbeperkt domeinnamen (bijv. willems.speedlinq.nl of koster.speedlinq.nl) aanvragen.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op 10 August 2003 @ 17:50:
We kunnen dus verschillende domeinnamen aanmaken, maar steeds met dezelfde account! We hebben dus 1 gebruikersnaam met 1 wachtwoord, en via deze gegevens kunnen we onbeperkt domeinnamen (bijv. willems.speedlinq.nl of koster.speedlinq.nl) aanvragen.
Dus allemaal aliassen van elkaar.
Dan is er volgens mij niets aan te doen (maar kan me vergissen).

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:54

Predator

Suffers from split brain

Dat kan prima ook in je andere topic :)
-> Problemen met Outlook

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Dit topic is gesloten.