Weet er iemand toevallig welk type fan bij het Aquarius II setje wordt meegeleverd voor de radiator en wat de luchtflow van deze fan is? Kan het niet zo direct vinden in de meegeleverde documentatie. Ik was van plan een grotere radiator met de set te gebruiken, alleen paste de 120 mm radiator die ik gekocht heb net niet in de kast en ik had geen zin om de binnenkant van de kast om te gaan bouwen, dus heb ik de meegeleverde radiator maar gebruikt.
Hij presteert niet zo slecht, maar misschien dat ik de prestaties nog kan verbeteren door er een fan met een grotere airflow op te monteren. Iemand een tip voor een geschikte fan (liefst eentje die ik bij freezinghardware kan bestellen, aangezien ik daar toch nog iets anders moet hebben, scheelt verzendingskosten
)?
Hij presteert niet zo slecht, maar misschien dat ik de prestaties nog kan verbeteren door er een fan met een grotere airflow op te monteren. Iemand een tip voor een geschikte fan (liefst eentje die ik bij freezinghardware kan bestellen, aangezien ik daar toch nog iets anders moet hebben, scheelt verzendingskosten