Toon posts:

Mobiele telefoon met 2 aparte simmetjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een nieuwe tel. kopen. echter, ik wil mijn vrouw ook de abonnement belminuutjes laten opmaken op een eigen nummer.

Kan dit? Dus 2 aparte simkaartjes, eigen nummers, maar elke belminuut gaat van die ene bundel af?

En: wat is een erg goed toestel wat stand-by betrefT? Mijn postbank siemens is rampeplan...constant aan de oplader, bijna geen dag meer mee te bellen.

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-02 12:44

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Een telefoon die het van zichzelf heeft bestaat niet bij mijn weten, maar er zijn een hoop telefoons waar je een dual-sim batterijcover voor kan kopen(kost niet zoveel). Dan kan je van sim wisselen door de telefoon even uit en aan te zetten. Maar als je op de 2 tegelijk gebeld wilt kunnen worden zal je waarschijnlijk 2 telefoons moeten kopen :)

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-02 10:08

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Mijn postbank siemens is rampeplan...constant aan de oplader, bijna geen dag meer mee te bellen.
Uit ervaring weet ik dat dat een kwestie is van een nieuwe accu (bij voorkeur 1000 mAh Li-On), dan heeft hij weer een standby-tijd van een week of langer.

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:17

ErA

wel mogelijk dus :x

[ Voor 81% gewijzigd door ErA op 10-08-2003 20:54 ]

Verwijderd

Als je een Vodafone abbonement hebt (>60) kun je een Vodafone Partner abbonement nemen, je krijgt dan 1 extra aansluiting. Kosten per maand zijn € 9,50 en de aansluitkosten € 26,25.

Je batterij is waarschijnlijk gewoon 'op', een nieuwe batterij voor een paar tientjes zal het probleem oplossen. En nieuwe telefoons... ach de meeste (smartphone's ed uitgezonderd) gaan wel veel dagen mee, vooral de modellen zonder kleurendisplay.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2003 17:48 . Reden: Koninghein had gelijk, was ik vergeten ]

Verwijderd

dat kan dus met een Vodafone partner abonnement, bel je ook nog s voordelig naar elkaar via een "hotline"

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Pagina: 1