Toon posts:

Msn plus2! SPAMM

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heei iedereen,

ik heb zelluf msn 6 draaien en msn plus2!. Ik heb mijn pc opnieuw geformatteerd en opnieuw die 2 bestanden geinstalled. Alleen ging het bij het 2e bestand fout.

Msn plus2! heb ik van de site msn6.nl (lijkt me redelijk betrouwbaar, voorheen ook nooit problemen gehad) en als je hem geinstalled hebt en msn opnieuw opstart krijg je het volgende:

- rond de 10 desktop icons.
- een extra toolbar (die je niet wegrkijgt: oealleublwf).

Die iconen krijg je wel weg dast probleem niet, maar hoe kan ik die toolbar verwijderen uit mijn lijstje van toolbars (regedit ??). Dit is het lijstje wat je oproept als je met r-muisbutton klikt op de adresbalk.

MVG, coaster

Verwijderd

Bij het installeren kun je aangeven of je deze extra ' features' wilt installeren, is een of andere aanvinkvakje wat je uit kunt vinken.

Het beste kun je msn plus even deinstalleren en vervolgens bij het opnieuw installeren zorgen dat dat vakje niet aangevinkt staat.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2003 16:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nooit gezien, duzz bij msn plus2! kun je iets aanvinken?? Nou ik heb alles goed gelezen en custom installation gedaan maar niets gezien...

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-08 07:43

MRic3

Of praat ik weer poep?

dit heet het sponsor programma....

dit typisch geval van
"ja, ik kan computeren en programma's installeren..."
next,next,next,next, fiinish....
goed van mij he.

edit en haal het programma gewoon van de bron: www.patchou.com

[ Voor 21% gewijzigd door MRic3 op 10-08-2003 16:05 ]

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Verwijderd

Topicstarter
Ach...LUL niet zo dom. Ik weet best hoe ik kan installen, en next, next is bullshit! Ik heb hetzelfde prog en nooit problemen gehad...

• bbrother
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 August 2003 @ 16:05:
Ach...LUL niet zo dom. Ik weet best hoe ik kan installen, en next, next is bullshit! Ik heb hetzelfde prog en nooit problemen gehad...
Blijkbaar niet, gezien je toch te snel installeerd met next next, dat vinkje staat volgens mij op de 2e "next"..

Verwijderd

De volgende tekst staat bij het betreffende aanvinkvakje : I Accept, install the sponsor. Dat moet je dus uitvinken!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Verwijderd schreef op 10 August 2003 @ 16:05:
een beetje vriendelijker kan ook als iemand je gewoon probeert te helpen. en hij heeft nog gelijk ook. Je hebt gewoon niet opgelet bij het installen want je kan echt *WEL* aangeven of je die sponsor zooi aan wilt of niet.

Verwijderd

Topicstarter
Das KUT...maar kan dat weg gehaald worden zonder dat je opnieuw hoeft te formatten??

• MRic3

MRic3

Of praat ik weer poep?

Fijne reactie toaster...
[rml][ SA] Msn plus2! SPAMM[/rml]

Verwijderd

Topicstarter
mjah owke...vriendelijker kon best ( maar ik ben zkz geen newbie)

Verwijderd

Gewoon zoals ik zei, deinstalleren en vervolgens opnieuw installeren zonder het vakje aan te vinken.

• MRic3

MRic3

Of praat ik weer poep?

en haal het van de bron...
dat is altijd iets betrouwbaarder dan van een andere site..

dus www.patchou.com

Verwijderd

Topicstarter
owke sorry voor mij botte gedrag (tis de warmte denk ik), maar ik heb nog steeds die toolbar bij me i-net explorer. Is er geen mogelijkheid om dit weg te halen via regedit of ergens in windows, zonder dat ik opnieuw hoef te formatten?

Verwijderd

Heb je het programma via het configuratiescherm wel al gedeinstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
yep...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ut gevonden...bedankt voor jullie medewerking!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

http://msgplus.mybboard.com/announcements.php?fid=7
lees dit eens, hier staat uitleg over waarom je hebt hebt en wat je eraan kan doen.
edit: ik ben weer es te laat

[ Voor 11% gewijzigd door m-m op 10-08-2003 16:18 ]

• MRic3

MRic3

Of praat ik weer poep?

http://www.google.nl/sear...sgplus.net+remove+sponsor

edit en ik ben veel laters.....

maar goed, wat een seconde 'zoekwerk' kan opleveren he..
tip voor volgende keer Coaster ;)

[ Voor 44% gewijzigd door MRic3 op 10-08-2003 16:19 ]

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-09 16:40
Verwijderd schreef op 10 August 2003 @ 16:18:
Ik heb ut gevonden...bedankt voor jullie medewerking!
zeg ook ff wat je nou gedaan heb, dat is makkelijker als er nog meer van die 'next' klikkers komen die niet opletten en zomenteen dit topic in de search vinden.

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Icey schreef op 10 August 2003 @ 16:20:
[...]

zeg ook ff wat je nou gedaan heb, dat is makkelijker als er nog meer van die 'next' klikkers komen die niet opletten en zomenteen dit topic in de search vinden.
Gewoon ad-aware runnen en je bent er vanaf

En je moet geen automatische install doen, maar een handmatige. Want als je een automatische install doet krijg je toch echt die rotzooi...

[ Voor 21% gewijzigd door Br@m op 10-08-2003 16:24 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• MRic3

MRic3

Of praat ik weer poep?

Icey schreef op 10 August 2003 @ 16:20:
[...]

Dit valt denk ik onder het nieuwe beleid van nieuwe leden op GoT dat je juist niet post hoe je het hebt opgelost maar gewoon even meld dat het werkt. Ik wil geholpen worden en dan is het goed. Dit is ook meteen de reden dat ik steeds minder post op GoT. Ach, nou mij maar een oude l.l met nog iets sociaal gevoel.

Topic titel zou ook aangepast kunnen worden naar "MSN plus2! spam sponsor programma weg halen" ...als de topic starter even post wat ie gedaan heeft.

[ Voor 6% gewijzigd door MRic3 op 11-08-2003 12:49 ]

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
MRic3 en Coaster: het is te warm om ruzie te maken ;)

Als Coaster zo vriendelijk zou willen zijn om de oplossing te posten, zal iemand wel de titel veranderen, dat is wel een goed idee.
Pagina: 1