In de FAQ staat er over licenties en copyright schendingen wel het een en ander, maar het geeft geen uitsluitsel over de volgende zaken:
• Mag je scenes van films en/of trailers gebruiken in je icon?
• Mag je uitspraken uit films gebruiken of komt dit op hetzelfde neer als quoten?
• Hoe zit het met het hosten van papers die niet voor iedereen openbaar zijn, maar voor bijvoorbeeld alle studenten wel? Persoonlijk heb ik altijd de oorspronkelijke paper bij de auteur zelf kunnen verkrijgen in plaats van via electronic magazines.
• Waar eindigt quoten en begint kopiëren?
Hopelijk kan over deze dingen, die voor mij onduidelijkheden bevatten, door de crew uitsluitsel gegeven worden.
• Mag je scenes van films en/of trailers gebruiken in je icon?
• Mag je uitspraken uit films gebruiken of komt dit op hetzelfde neer als quoten?
• Hoe zit het met het hosten van papers die niet voor iedereen openbaar zijn, maar voor bijvoorbeeld alle studenten wel? Persoonlijk heb ik altijd de oorspronkelijke paper bij de auteur zelf kunnen verkrijgen in plaats van via electronic magazines.
• Waar eindigt quoten en begint kopiëren?
Hopelijk kan over deze dingen, die voor mij onduidelijkheden bevatten, door de crew uitsluitsel gegeven worden.
offtopic:
Sorry als ik jullie stoor tijdens jullie zwembadsessie.
Sorry als ik jullie stoor tijdens jullie zwembadsessie.