Toon posts:

Pc concurrent

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goede middag mensen!
Wij zijn een nieuwe pc shop gestart www.pcconcurrent, probleem is alleen dat op tweakers excl. btw staat terwijl dat gewoon incl. moet zijn :) zou een moddereter dat misschien kunnen veranderen :) Ow ja en soms worden we uit de prijswatch gehaadl?! terwijl we zulke leuke openings aanbiedingen hebben....

Greetz en tnx

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik zie dat jullie negen pricewatch entries hebben en allemaal inclusief BTW: http://www.tweakers.net/shopsurvey/5622. Het lijkt mij overigens erg stug dat jullie zomaar uit de database worden geknikkerd, want dit gebeurt maar in zeer uitzonderlijke gevallen. Het kan wel zijn dat twee of meer entries van jullie gemerged zijn.

Verwijderd

Topicstarter
ja dat klopt we hebben nu prijzen ex btw toegevoegd en die rekent hij om naar in btw maar om prijzen toetevoegen (probeer maar) staat er achter ons (excl. btw)

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Als je een prijs toevoegd dan kan je aangeven of deze prijs inclusief of exclusief BTW is. Voer je een prijs in zonder BTW, dan vink je dat vakje aan zodat de prijs automatisch omgerekend wordt. Je kan ook de prijs inclusief BTW toevoegen, maar dan moet je dat hokje _niet_ aanvinken. Dat staat ook duidelijk uitgelegd in het invoerveld:
Alle prijzen in de Pricewatch zijn inclusief BTW. Vink de checkbox aan om prijzen excl. BTW automagisch om te rekenen. Alleen hele getallen gebruiken!
:).

Verwijderd

Topicstarter
okey probeer het maar bij ons...... ik weet dat het zo werkt maar bij ons staat er expliciet achter excl. btw en dan werkt het niet op die manier helaas

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Dat excl. btw achter de naam wil zeggen dat het standaard omgerekend wordt, niet dat de prijzen die in de pricewatch verschijnen excl. btw zijn. Verder zijn er beperkingen voor bedrijven die geen PWM-abonnement hebben, misschien bedoel je dat met "Ow ja en soms worden we uit de prijswatch gehaadl?!"

Lees hier meer over de mogelijkheden: reviews: Adverteren en contactinformatie

[ Voor 57% gewijzigd door Wouter Tinus op 10-08-2003 15:38 ]

Professioneel Hyves-weigeraar

Pagina: 1