Toon posts:

Domme vraag maar...

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Als ik mijn hand houd op de koelblokjes van de memory op me videokaart dan hou ik het 7 seconden vol voordat me hand begint te fikke....

Maar nu wil ik weten of er een enig proggie is die me videokaart GPU en Memory temperaturen leest....

Bvd,,

(ohja ik heb ook gekeken bij de search optie maar ik heb niets gevonden?.. wel resultaten maar geen namen van programma's ..)

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Als je kaart dat kan, zit er meestal wel een cd-rom bij met software om het uit te lezen :)

Er zijn _erg_ weinig kaarten die dat kunnen volgens mij..

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

[search=videokaart temperatuur aflezen]

Ik pak daaruit een willekeurig topic en zie dat ze het aflezen met MBM 5.
Toch een zoekertje dus ;)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
Mja maar dat programma werkt niet met mijn moederbord.. (mainboard is not listed)

Verwijderd

Kijk eens op de site van de fabrikant van de kaart of er uberhaupt wel een tempsensor op zit. Die kans is namelijk vrij klein.

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-08 13:28
Zoals Hielkej al zei, dat hangt van je videokaart af of je de temperaturen kan aflezen. Je moet dus ff kijken wat voor videokaart je precies hebt en dan op de site van de fabrikant ff kijken of het aflezen van temperaturen ondersteunt wordt voor jou videokaart. En als dat zo is, kun je van die site er vast ook wel software voor donwloaden.
Maar er zijn maar weinig videokaarten die dit ondersteunen...

Verwijderd

Topicstarter
ah... zo te zien dus niet ... slotje :)

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Verwijderd schreef op 10 August 2003 @ 14:19:
Mja maar dat programma werkt niet met mijn moederbord.. (mainboard is not listed)
Zou je dan volgende keer even in je topicstart willen vermelden

- Wat je hebt geprobeerd
- Dat het niet werkte
- Welke videokaart je hebt

Nu moeten wij namelijk maar een beetje in de rondte gaan roepen, zonder dat we weten wat je nu precies nodig hebt. :)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Van de temperatuur aflezen van het geheugen heb ik nog nooit gehoord, maar als je een Asus videokaart hebt kan je SmartDoctor installeren, maar ik neem aan dat andere fabrikanten ook zoiets zullen hebben.

Ik zie in je sig dat je een GF-4 ti4600 hebt (en er staat een foutje: van een Atlhon heb ik nog nooit gehoord, van Athlon wel ;))

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:00

LopeZ

Too much is never enough

Zoekertje :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.