SMS van T610 naar computer

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• Se7enth_son
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-11 10:20

Se7enth_son

Eindelijk mn Supra mkIV!

Topicstarter
Ik ben sinds kort in het bezit van een Sony-Ericsson T610. Een supergaaf apparaat, maar ik mis één ding t.o.v. mijn Nokia 6310i. En dat is het volgende:

Ik wil de SMSjes die op mijn T610 staan graag op de computer bewaren, en ik wil via de computer ook de SMSjes kunnen verwijderen uit m'n telefoon. Bij Nokia hebben ze daar het programma "Nokia Phone editor" voor, dit werkt prima.

Op de meegeleverde CD van mijn T610 staat helaas niet een vergelijkbaar programma, maar deze zullen er toch vast wel zijn?? Weet een van jullie hier meer over?

Openbaar vervoer is iets wat je brengt van een plaats waar je niet bent, naar een plaats waar je niet naar toe moet, op een moment dat het je niet uitkomt | Supra specs

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-11 11:29
Heb je het grote Sony Ericsson T610 topic al doorgenomen??

[ Voor 37% gewijzigd door Brede P op 10-08-2003 13:37 ]

Systemspecs

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Ahem, BredeP...
2700 posts doornemen is echt geen lachertje hoor...
(i know what i'm talking about, took me 3 days)
Dus, daarom ff snel :
https://sourceforge.net/projects/fma/
Float's Mobile Agent, vrij vergelijkbaar met Nokia's Phone Editor...

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-11 11:29
I know Dodge_911, is ook zeker geen pretje, groot nadeel van die grote topics.
Maar zeg nou zelf, als iedereen, omdat ze geen zin/tijd hebben, hun vraag maar gewoon weer los posten, schiet het nog niet op, is het effect van alles in 1 groot topic verzamelen om het forum overzichtelijk te houden, alsnog mislukt.

Systemspecs

• Se7enth_son
  • Laatst online: 05-11 10:20

Se7enth_son

Eindelijk mn Supra mkIV!

Topicstarter
Op zich ben ik het met je eens BredeP, en ik ben er op zich ook geen voorstander van om voor alles een nieuw topic aan te maken. Maar ik kon gewoon niet op een normale manier een search-string formuleren die met nuttige results zou aankomen(I tried). En ik ga idd echt niet met de hand 2700 posts doorlezen.

In ieder geval bedankt dodge_911!

[ Voor 2% gewijzigd door Se7enth_son op 10-08-2003 14:46 . Reden: Bedankje ]

Openbaar vervoer is iets wat je brengt van een plaats waar je niet bent, naar een plaats waar je niet naar toe moet, op een moment dat het je niet uitkomt | Supra specs

Verwijderd

Dit kan natuurlijk het beste in het t610 topic gepost worden :) En als je ff de postcount op 999 zet kun je naar hartelust "control-f" -en en heb je die topics zo doorgewerkt...

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Ik denk inderdaad dat je dit eventueel in de 'grote' topics kan vinden. Zo niet, dan kan je je vraag daar posten.

Voor het eenvoudig doorzoeken van een grote hoeveelheid posts in zo'n topic, voeg je ?limit=999 toe aan de URL :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.