It’s nice to be important but it’s more important to be nice
Check de search of koop anders een MSI K7T Pro2.
Byteripper.
Byteripper.
Verwijderd
Abit KT7..makkelijk met overklokken..
MSi proII is ook goed...koop geen Asus...duur en brak!
MSi proII is ook goed...koop geen Asus...duur en brak!
Verwijderd
icje jij wilt toch ook geholpen worden op een normale manier. dus rot op met die kut
. je kan ook zeggen je kan ook eens de search gebruiken is veel vriendelijker
Ik haal zaterdag 2
MSI K7t pro met 2 Tbird 900's (1 is voor me pa
)
Zeer goed en stabiel in reviews, en goedkoop. Geen slechte reakties op dit forum gezien tot dusver (wel over de asus en abit)
Zeer goed en stabiel in reviews, en goedkoop. Geen slechte reakties op dit forum gezien tot dusver (wel over de asus en abit)
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Hehe, let wel op dat je goed op je stoel zit als je hem voor het eerst aanzet en naar windows boot, ik schrok me kapot toen ik mijn mobo hoorde praten en flikkerde meteen van mijn stoel af
Voor de rest is het een zeer stabiel moederbord
Voor de rest is het een zeer stabiel moederbord
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Verwijderd
Is dat een nieuwe interface dan? gebruik je geen ide? Een harde schijf die via praten de data doorgeeft...
Abit K7T of de Asus A7V
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Ik heb een MSI 6340 (k7tm pro)
werkt prima alleen in combinatie met TNT2 M64 moet je ff de bios update gebruiken
werkt prima alleen in combinatie met TNT2 M64 moet je ff de bios update gebruiken
Pagina: 1