MSN Messenger en E-mail Address Not Verified

Pagina: 1
Acties:

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Ik heb een .net passport aangemaakt bij microsoft, maar geem mailtje ontvangen. Het e-mail adres wat ik gebruikt heb is een bestaand adres niet van hotmail.

Nou kan ik gewoon inloggen op messenger, maar achter het e-mail adres staat dan 'E-mail Address Not Verified'. Even later komt ook een alert dat ik mijn e-mail adres moet verifieren met een link naar een website. Daar krijg ik
Microsoft® .NET Passport was temporarily unable to complete your request. Please try again later.
Try again later werkt niet. (al weken niet...)

Weet iemand een oplossing zodat ik toch mijn e-mail adres kan verifieren? Als ik vraag of ze mijn wachtwoord naar me willen mailen, krijg ik weer geen mailtje.

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Verwijderd

volgens mij was er een probleem met .net passport en werkte aleen hotmail.
ik kan bv ook niet met mn gmx inloggen :S

• Swerfer
  • Nu online
Ik ken genoeg mensen die wel een account hebben met een niet-hotmail adres. Zelfs die dezelfde provider hebben.

edit:
provider met een f staat zo slordig

[ Voor 20% gewijzigd door Swerfer op 10-08-2003 13:27 ]

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• Preatorium
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-07 18:25
Heb al enige jaren een .net passport via mijn planet adres en heb begin dit jaar het e-mailaders gewijzigd. Controle (verificatie) geschiede toen via een bevestigings e-mail. Als ik nu inlog op www.passport.net dan staat er bij mij ook niets achter mijn e-mailaders of het geverifeerd is of niet. https://registernet.passport.net/ is de url waar ik het heb aangepast.

[ Voor 3% gewijzigd door Preatorium op 10-08-2003 13:29 ]

Remember this; very little is needed to make a happy life. ~ Marcus Aurelius Antoninus (121-180)

• Swerfer
  • Nu online
Ik denk dat je tegenwoordig een hotmail adres moet gebruiken, want op de link https://registernet.passport.net/ kan je geen 'vreemd' e-mail adres opgeven.

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-09 20:35

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Swerfer schreef op 10 August 2003 @ 13:35:
Ik denk dat je tegenwoordig een hotmail adres moet gebruiken, want op de link https://registernet.passport.net/ kan je geen 'vreemd' e-mail adres opgeven.
Ik schrok al en dacht even dat Microsoft zelf ook de hoop op een succesvolle Passport service had opgegeven.

Maar hier kun je toch nog vrolijk met een willekeurig e-mail adres een Passport aanmaken.

|_____vakje______|

• Preatorium
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-07 18:25
Maar hier kun je toch nog vrolijk met een willekeurig e-mail adres een Passport aanmaken.
Klopt, beetje vreemd dat dit alleen engelstalig kan.

Je account verwijderen en opnieuw aanmelden verhelpt het probleem niet trouwens?

Remember this; very little is needed to make a happy life. ~ Marcus Aurelius Antoninus (121-180)

• Swerfer
  • Nu online
Die pagina heb ik dus ook gevonden, maar ook in het nederlands. Maar als ik me daar aanmeld, dan ontvang ik geen mailtje en kan ik me dus niet verifieren.

Verwijderd

Je account verwijderen en opnieuw aanmelden verhelpt het probleem niet trouwens?
nee heb ik geprobeerd en werkte niet. als ik dan met msn inlog dan zegt het dat de service unavailable is..
Pagina: 1