Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Verwijderd
ik kan bv ook niet met mn gmx inloggen
provider met een f staat zo slordig
[ Voor 20% gewijzigd door Swerfer op 10-08-2003 13:27 ]
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
[ Voor 3% gewijzigd door Preatorium op 10-08-2003 13:29 ]
Remember this; very little is needed to make a happy life. ~ Marcus Aurelius Antoninus (121-180)
Ik schrok al en dacht even dat Microsoft zelf ook de hoop op een succesvolle Passport service had opgegeven.Swerfer schreef op 10 August 2003 @ 13:35:
Ik denk dat je tegenwoordig een hotmail adres moet gebruiken, want op de link https://registernet.passport.net/ kan je geen 'vreemd' e-mail adres opgeven.
Maar hier kun je toch nog vrolijk met een willekeurig e-mail adres een Passport aanmaken.
|_____vakje______|
Klopt, beetje vreemd dat dit alleen engelstalig kan.Maar hier kun je toch nog vrolijk met een willekeurig e-mail adres een Passport aanmaken.
Je account verwijderen en opnieuw aanmelden verhelpt het probleem niet trouwens?
Remember this; very little is needed to make a happy life. ~ Marcus Aurelius Antoninus (121-180)
Verwijderd
nee heb ik geprobeerd en werkte niet. als ik dan met msn inlog dan zegt het dat de service unavailable is..Je account verwijderen en opnieuw aanmelden verhelpt het probleem niet trouwens?