Philips wazig beeld

Pagina: 1
Acties:

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:08
Ik heb het volgende probleem bij mijn Philips 25PT825A Matchline 100hz.
Een tijdje terug liet mijn tv bij het aanzetten een sissend geluidje horen van achteren af en had een wazig beeld.

Ik meteen afgezet en een uurtje later weer eens geprobeerd, en wat bleek hij deed het weer normaal.
Tot 2 weken terug toen weer hetzelfde probleem, weer uitzetten en aanzetten wilde nu niet helpen dus ik dat ding maar weggebracht.

En ja hoor als een tand met kiespijn bij de tandarts nada noppes njet niks nothing :( .
Uit voorzorg is hij wel nagekeken maar niets kunnen vinden.

Zette hem gisteren aan en op het sissen na weer dt wazige beeld, heb hem ff aan laten staan en trok toen wel weg maar nu ik hem vandaag aanzetten weer dat wazige beeld.
Heb hem maar meteen uitgezet, ben veel te bang dat ik het helemaal ver erger als ik hem aan laat staan.

Iemand enig idee wat het kan zijn??
En zoja kan het kwaad als ik hem aanlaat staan zodat hij (misschien) weer beter krijgt.

Mijn profiel op Discogs

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-08 17:04
stofprobleem?

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

• Ad de Jong
Is helemaal schoongeblazen, dachten eerst een vochtige lucht (sissen),maar gezien het weer hier niet echt de oorzaak 8)7
Er zijn ook geen indicaties die daarop wijzen.

Mijn profiel op Discogs

Verwijderd

Lijkt me nu stug omdat ze hem hebben na gekenen normaal maken ze hem dan ook schoon...

Maar is het kabel signaal niet wazig?! door de warmte hebben wij hier af en toe ook erg wazig beeld vooral bij het aanzetten. later gaat de TV het beeld filteren dat je wel beter beeld krijgt.

doet die dit ook met een DVD?

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Mss een voedingprobleem ofzo? Dat hij in het begin niet genoeg stroom krijgt ofzo ... Sony tv's worden z/w bij voedingproblemen , mss worden philipsen wazig :)

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

• Ad de Jong
Verwijderd schreef op 10 August 2003 @ 12:37:
[...]

Lijkt me nu stug omdat ze hem hebben na gekenen normaal maken ze hem dan ook schoon...

Maar is het kabel signaal niet wazig?! door de warmte hebben wij hier af en toe ook erg wazig beeld vooral bij het aanzetten. later gaat de TV het beeld filteren dat je wel beter beeld krijgt.

doet die dit ook met een DVD?
Kabel signaal is 100% (schotel 8) )
DVD same problemo :?
Warmte is ook het probleem niet (met dit weer overdag niet hoger dan 23 graden) _/-\o_

Mijn profiel op Discogs

• Ad de Jong
TomSwinnen schreef op 10 August 2003 @ 12:38:
Mss een voedingprobleem ofzo? Dat hij in het begin niet genoeg stroom krijgt ofzo ... Sony tv's worden z/w bij voedingproblemen , mss worden philipsen wazig :)
hmm zou kunnen, kan ik zelf niet controleren, is buiten de tv niets veranderd.
Is dus al een mogenlijkheid

Mijn profiel op Discogs

Verwijderd

bel philips gewoon vragen of het probleem bekent is :P

Verwijderd

Als je dan ook een ozonachtig luchtje ruik dan dient meestal hoogspanningtransformator vervangen te worden.

Verwijderd

Ik werk op consumentenlijn Philips, zal zo even naar iemand van CE lopen om te vragen of probleem bekend is.

• Ad de Jong
Verwijderd schreef op 11 August 2003 @ 12:27:
Ik werk op consumentenlijn Philips, zal zo even naar iemand van CE lopen om te vragen of probleem bekend is.
Graag :)

Mijn profiel op Discogs

Verwijderd

Geen bekende info over, zal je aanraden om zelf even te bellen.

• Ad de Jong
Als het goed is morgen ff wat tijd voor, anders ff wat tijd maken.
Zeker met dit weer begin van de avond ff lekker op de bank in een lekkere koele kamer een DVDtje kijken van Star Trek TNG _/-\o_
Kan hem nie missen met deze temp hehehe.
Heb vorige week de reserve (50hz) tv buiten gezet toen het wat donkerder en koeler werd, moet zeggen beviel zeer goed met een koud lippe en een chippie 8)

Idee is geboren om ergens een beamer te lenen, lakentje of iets dergelijks op te hangen tussen de bomen en dan buiten op mega schermpie te kijken met groepje :P en natje en droogje. :Y)

Mijn profiel op Discogs

• Willems
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-05-2025
Humm het lijkt een beetje op het probleem wat wij hadden een paar weken terug. Bij ons begon de TV te knetteren bij het aanzetten, en kreeg je ruis uit de luidspreker bij zware bassen. Uiteindelijk was dat ruis van de zware bassen een probleem met niet genoeg stroom te kunnen trekken. Dit kwam dan weer omdat de aan/uit knop verrot was.

Maar het waren dus problemen die door de voeding kwamen (Door de kapotte aan/uit knop op zijn beurt). Gewoon Philips opbellen, komen ze langs om de TV op te halen, of als je geluk hebt komen ze langs voor reparatie.

PS: De monteur vertelde ons dat wanneer jet het contrast op meer dan 50% instelt, dat zo'n beeldbuis soms wel in 3 jaar totaal versleten is.

[ Voor 20% gewijzigd door Willems op 11-08-2003 20:23 ]

Pagina: 1