Verwijderd in "Ik heb het volgende systeem besteld"
Deze topic is gesloten met de volgende reden :
Het valt me al langer op dat er heel erg op content wordt gelet en terecht, maar je kan mij toch niet echt onder de categorie rare of domme of RTFM vragen plaatsen volgens mij...
Als er op het forum alleen nog maar met een linkje en een slotje wordt gereageerd, waar is het forum dan nog voor ? Zet dan de paar grote " link" topics neer en zorg dat er helemaal geen nieuwe topics meer komen..
Ik ben niet boos ofzo, maar je schopt nu topic openers van je forum...
Deze topic is gesloten met de volgende reden :
Ik vraag om de mening van mensen die er wat vanaf zouden moeten kunnen weten, maar de topic is sneller gesloten, dan dat ik hem getikt heb. Met een reden dat er anders 100 van zulke topics komen... euhm... daar is zo'n board toch voor ?Door Abbadon (HGM Harde Waren) - Sunday 10 August 2003 11:57
Ziet er allemaal leuk uit, alleen zijn topics als deze niet de bedoeling; zie de reeds gegeven links (reden: anders staat het hier binnen no-time vol met honderden van dit soort topics waar het in feite alleen maar gaat over: "ja, nice", "goh, ff patsen?", "nou, ik zou dit en dat bord nemen.." etc.)
Het valt me al langer op dat er heel erg op content wordt gelet en terecht, maar je kan mij toch niet echt onder de categorie rare of domme of RTFM vragen plaatsen volgens mij...
Als er op het forum alleen nog maar met een linkje en een slotje wordt gereageerd, waar is het forum dan nog voor ? Zet dan de paar grote " link" topics neer en zorg dat er helemaal geen nieuwe topics meer komen..
Ik ben niet boos ofzo, maar je schopt nu topic openers van je forum...