Toon posts:

Waar is tweakers nog voor ?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd in "Ik heb het volgende systeem besteld"

Deze topic is gesloten met de volgende reden :
Door Abbadon (HGM Harde Waren) - Sunday 10 August 2003 11:57

Ziet er allemaal leuk uit, alleen zijn topics als deze niet de bedoeling; zie de reeds gegeven links (reden: anders staat het hier binnen no-time vol met honderden van dit soort topics waar het in feite alleen maar gaat over: "ja, nice", "goh, ff patsen?", "nou, ik zou dit en dat bord nemen.." etc.)
Ik vraag om de mening van mensen die er wat vanaf zouden moeten kunnen weten, maar de topic is sneller gesloten, dan dat ik hem getikt heb. Met een reden dat er anders 100 van zulke topics komen... euhm... daar is zo'n board toch voor ?

Het valt me al langer op dat er heel erg op content wordt gelet en terecht, maar je kan mij toch niet echt onder de categorie rare of domme of RTFM vragen plaatsen volgens mij...

Als er op het forum alleen nog maar met een linkje en een slotje wordt gereageerd, waar is het forum dan nog voor ? Zet dan de paar grote " link" topics neer en zorg dat er helemaal geen nieuwe topics meer komen..

Ik ben niet boos ofzo, maar je schopt nu topic openers van je forum...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

abbadon [at] tweakers [dot] net. ;).

[ Voor 25% gewijzigd door Compubiter op 10-08-2003 12:12 . Reden: anti-webcrawlers ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en al zou ik het wat vinden, wat schiet jij daar mee op ?
en wat schiet de rest van GoT ermee op ?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2003 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!
En voor jouw topic specifiek: --- Voor alle "Hoe is dit systeem?" vragen. ---
Dagelijks 50 van dit soort topics is gewoon niet interessant, en zullen daarom ook op een gegeven moment geen reacties meer krijgen. Dat is de reden dat we dit soort topics weren. Maar voor jou geldt ook: Als je klachten hebt over een gesloten topic, dan kun je het beste even mailen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

kijk eens in dat topic over onterecht gesloten topics:
Waarom gaan die topics eigenlijk dicht, we zijn hier toch om elkaar te helpen? Zonder vragen geen forum!?
Die redenatie gaat op GoT niet op. Het is een forum wat niet als doel heeft zoveel mogelijk users of zoveel mogelijk posts. Dat staat namelijk ongeveer lijnrecht tegen ons werkelijke doel: Een technisch discussieforum op een hoog niveau. Het is dus niet je helpdesk waar je even zonder eigen inzet je probleem neerdumpt.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.