Toon posts:

Mozilla + Hotmail niet meer mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Hopende dat dit het juiste deelforum is:

Dacht ff met mijn favo browser, Mozilla 1.3.1, hotmail te checken, krijg ik dit:

[quote]
Browser Not Supported

Microsoft® .NET Passport no longer supports the Web browser version you are using. Please upgrade to a current Web browser, such as Microsoft Internet Explorer version 4.0 or later, or Netscape Navigator version 4.08 or later.
[/qoute]

Leuk hoor MS. Nou. Niet dus. Heeft iemand dat probleem ook met Moz 1.4? Ik gebruik dus 1.3.1.

Groet,

Adriaan

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
dat probleem heb ik met Opera ook... gewoon "identify as MSIE" aanvinken en dan kan ik wel hotmail openen
heb er zelf geen maar als er weer es een vriend/vriendin langskomt die gebruik wil maken van me internet verbinding, gaan ze aan me kop zeuren dat hotmail et niet doet...
Zelfde is ook met die MSN profiles... alleen IE kan die openen beweert de foutmelding die ik krijg... Ik ga nog een keer een screenshot maken van een Operascherm waarin ie die profiles goed opent en die naar MS toesturen >:)

• SterBeek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-05 18:41
Ik gebruik mozilla 1.5 bij mij werkt hotmail gewoon, ut zal idd gewoon een instelling zijn anders even update naar een nieuwere versie.

Verwijderd

Topicstarter
Net ff Moz 1.4 gedowned. Hotmail werkt. Rare gozers hoor, die jongens van MS.

Adriaan

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 augustus 2003 @ 12:36:
Net ff Moz 1.4 gedowned. Hotmail werkt. Rare gozers hoor, die jongens van MS.

Adriaan
Of van Mozilla..., het is net hoe je het bekijkt :X

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Topicstarter
offtopic:
mmh.. ja... :-)

check this
Vrij lang artikel. Alles valt op zijn plaats.

Adriaan

Laat die ranting site maar zitten, het komt vaker voor dat sites van MS gaan zeuren om een nieuwere versie van je browser. Met Mozilla 1.4 werkt het nu, dus laat het maar lekker :)

[ Voor 46% gewijzigd door Rafe op 10-08-2003 14:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
Opnieuw feest. Zelfde melding maar nu met Moz 1.4.

Remedie:
Voeg aan het bestand prefs.js (in de Profiles dir) het volgende toe:
user_agent("general.useragent.override", "Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Mac_PowerPC)");

Groet,

Adriaan

• TaXaN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-09-2023
Gebruik dan iets als uabar of prefbar, dan kan je makkelijk switchen van useragent string. We hebben niet nog meer niet-IE browsers nodig die zich als IE identificeren.
Raar trouwens dat jullie last hebben; ik heb zowat elke Mozilla versie gehad sinds de 0.9.x milestones en Hotmail heeft tot nu toe praktisch altijd gewerkt. Zonet nog eens gedaan met mijn Mozilla 1.4 en alles werkt perfect.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transformation.

Pagina: 1