Probleem met panasonic scherm (televisie)

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• ajmwegman
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-06-2023
Beste,

IK post mijn probleem in dit forum, mochten er andere ideen zijn om mijn probleem ergens anders te posten hoor ik het graag!

Mijn bericht:

Ik heb al enige tijd een panasonic tv Model TX-28CK1C
Maar dit scherm valt een beetje buiten het beeld.. zeg maar dat het net is als of je pc monitor te groot in de lengte is ingestelt.

Nu kan dit verholpen worden door in de software van de tv te komen...
Weet iemand de code om in deze instellingen te komen van de TV??

Alvast bedankt!!

Groeten
Michael

Verwijderd

Heb je de nieuwste drivers voor je videokaart ook al? Dat is de software om je tv goed aan te sturen.

Verwijderd

De grote tv-out FAQ, deze al doorgenomen?

En over die instellingen, is dat niet gewoon te doen dmv je afstandbediening :? ..

• igg
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-10-2025

igg

waar een wil is ben ik weg

Ik heb het vage vermoeden, dat de TS niet bedoeld dat z'n pc-beeld buiten z'n tv-scherm valt, maar echt z'n scherm zelf bij wil stellen.

In iedere moderne tv zit een verborgen menu, om dit soort instellingen mee te maken (soms kun je de extra functies van een duurder model hiermee ook oproepen)

Ik vrees dat je hiervoor echt een tv-techneut nodig hebt..

NUON: sponsored by igg (xp2600+, xp1600+, dual duron1000, dual pI, pII, 3x celeron)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik ken de tv, en ik dacht dat het een kwestie is van die groene Setup knop samen met een of twee andere knop(pen) in te drukken. Weet ik alleen niet helemaal zeker.

Misschien even contact opnemen met de winkel en anders de fabrikant, alleen dit is iig geen onderwerp voor dit forum :)

Dit topic is gesloten.