adsl usb modem

Pagina: 1
Acties:

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-03 02:52
Hallo, ik zit hier met een nieuwe pc (pentium4 2,6ghz met elitegroup (ECS) p4s5a moederbord), onder een account van een vriend (fooker)
met een groot probleem, ik krijg mijn alcatel speedtouch 330 usb modem niet geinstalleerd onder windows xp en ook niet onder windows 2000.
Ik heb gewoon de gebruikelijke procedure gevolgd, eerst cd-tje met drivers installeren en dan zoals het volgens hun moet de modem connecte. Alles gaat goed, hij begint met "found new device" en stopt dan met , your hardware in ready to use.
Maar als ik dan een verbinding wil maken zegt hij dat hij de modem niet vindt!!!
de lampjes zijn ook niet zoals het hoort continu groen , maar knipperen afentoe.
Ik heb alle usb-poorten al geprobeert, een webcam aansluiten op de usb is overigens geen probleem.

wie o wie kan mij helpen??????
:'( alvast bedankt

Verwijderd

kijk even op de page van maxstream zelf en haal daar de nieuwste drivers op vaak :P zijn de drivers die ze bij leveren oud en achterhaald
suc6

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-03 02:52
ik heb de nieuwste drivers geprobeerd maar het hielp niks, ook heb ik het bios van het moederbord geflashd maar dit bracht nog altijd geen resultaat. Nu internet ik gewoon via een simpel netwerk tussen 2 computers.

• MachoM
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-11-2025
Kijk eens bij de "speedtouch usb diagnostics"(als het goed is links onderin op je taakbalk). Staan hier nog errors, zegt ie over je "usb", wat zegt ie over je "verbinding", "adsl"

Die knipperende lampjes zijn btw niet altijd een probleem heb ik ook wel eens, maar dan werkt ie gewoon.

Verwijderd

Maar als ik dan een verbinding wil maken zegt hij dat hij de modem niet vindt!!!
de lampjes zijn ook niet zoals het hoort continu groen , maar knipperen afentoe.
volgens mij is het gewoon nog aan het initialiseren. even een paar minuten wachten tot je modem normaal doet. moest bij ons ook iedere keer na het booten.

/me heeft uit frustratie maar een router gekocht

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:50
Ff naar apparaat beheer
En dan (als ik me goed herinner) bij netwerkadapters de alcatel weghalen
Ff rebooten en dan zou het moeten werken.

Taal fouten inbegrepen ;)

Pagina: 1