Ik heb trillian pro 2.0 beta geinstalleerd, maar nu kan ik niet meer met msn connecten... kan iemand uitleggen hoe ik dit weer aan de praat krijg?
Nou, ga eerst maar eens naar je Status Window van MSN, klik dus eens op het MSN-icoontje in je Trillian contact list, en klik op 'Toggle Status Window', hier kun je je error zien die er wordt gegeven.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2003 02:33 ]
jah lol ben niet helemaal achterlijk 
*** Connecting to MSN as "joriz999@hotmail.com", attempt 1.
naja dat en verder nix
*** Connecting to MSN as "joriz999@hotmail.com", attempt 1.
naja dat en verder nix
offtopic:
misschien ff je mailadres minder spamgevoelig maken?
misschien ff je mailadres minder spamgevoelig maken?
k krijg altijd wel foutmeldingen, is het niet een Time-out, dan is het meestal unable to locate...
en als ie gewoon werkt:
code:
1
2
3
| [16:11:34] *** Creating connection "Fludizz[at]microsoftsucks.org" [16:11:36] *** Forward List: [...] |
daarna komen al me MSN contacts langs...
krijg pas Attempt 1 mededeling als ik reconnect
mensen ik heb het hier over 2.0 he
en geen foutmedling nix, hij stopt gewoon bij dat ocnnnecting
hmz... en met lang wachten lost het zich niet op dus... vaagjes...DiLDoG schreef op 10 augustus 2003 @ 03:34:
mensen ik heb het hier over 2.0 he
Misschien even bugreport doen?
offtopic:
dat plaatje in je sig doet et niej
internal server error
dat plaatje in je sig doet et niej
[ Voor 9% gewijzigd door Fludizz op 10-08-2003 03:37 ]
En als je even de 'echte' MSN messenger gebruikt om in te loggen? Als het lukt dan ligt het idd hoogstwaarschijnlijk aan Trillian 2.0, anders zou het je verbinding kunnen zijn.... MSN werkt op het moment iig.
bekend probleem.
MS heeft de v7 servers die standaard door trillian en miranda worden gebruikt down gegooid en alleen de v8 servers laten draaien, onder miranda was hier een update DLL voor, weet niet hoe het met trillian werkt
maar dit is iig de DLL van miranda
http://home.wanadoo.nl/j.persson/msn.dll
gl
MS heeft de v7 servers die standaard door trillian en miranda worden gebruikt down gegooid en alleen de v8 servers laten draaien, onder miranda was hier een update DLL voor, weet niet hoe het met trillian werkt
maar dit is iig de DLL van miranda
http://home.wanadoo.nl/j.persson/msn.dll
gl
Heb je de illegale beta 2 geinstalleerd? Daarbij werkt MSN inderdaad niet of slechts een enkele keer. De Public Beta die voor geregistreerde gebruikers beschikbaar is werkt weer wel.
hmmmz
wie heeft er nou de niet-so-legale-versie van trillian, zo iets doe je toch neit 
naja dna gaat ik vandaag toch maar es 25$ weggooien, tnx 3 the info
naja dna gaat ik vandaag toch maar es 25$ weggooien, tnx 3 the info
Weggooien? Gewoon betalen voor hard werk dat daar verricht wordt. Ik heb Pro een tijdje geleden al gekocht, en het is het zeker wel waard hoor.
Bekend probleem van de illegale versie.
Bekend probleem van de illegale versie.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()