Geforce 2MX + Elsa 3D Revelator

Pagina: 1
Acties:

• MarcelG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:34

MarcelG

parttime guru, fulltime idiot

Topicstarter
Hoi,

Heeft er toevallig iemand ervaring met de ELSA 3D Revelator (shutter 3D Bril) in combinatie met een Hercules Guillemot Prophet II MX ?
Ik heb sinds vandaag die combinatie, maar én het beeld is k*t, en de framerate is bagger. Het lijkt er zelfs op dat alles LANGZAMER gaat, zelfs Microprose GP3...
Help...

Tnx

Oh ja, ik draai Windows Millennium Edition op een PII350, met 256 Mb PC100.

Verwijderd

dat brilletje gaat toch alleen met een tnt samen?

• ijzer7
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-01-2025

ijzer7

FORE!!!

Beetje laat maar toch...

Die generic drivers van Elsa zijn in princpe alleen maar getest met creative en diamond borden.

Twee. Ze reppen met geen woord over een gefoce 2 MX kaart op de site. Alleen over tnt, tnt2 en geforce, en dan alleen van bepaalde merken.

Drie. Je framerate zal, omdat het "generic drivers" zijn zo'n 30% dalen. Dit is ook om jou te "dwingen", sorry ervan te overtuigen dat je bij de bril een Elsa videokaart gaat gebruiken. Da's duitse marketing. Denk maar aan Teles: same story.

Vier: sluit aan op wat hierboven staat: de drivers worden express verlaat uitgebracht. Elsa levert altijd een driver "ouder" dan actueel is om dezelfde reden dat je door de slechte performance wellicht overweegt een andere )ELSA!) kaart te kopen. Ik heb in een discussie hierover met een TD'r van Elsa hier vrij direct bevestigend antwoord op gehad.

Door al dit gez..k met die bril ligt ie hier al een jaar stof te vangen in de hoek... |:(

Daniel

Nu jij weer.

New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?

• ijzer7
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-01-2025

ijzer7

FORE!!!

oh ja.

vijf - de drivers zijn in principe voor win 9x dat is dus 95 en 98, en mijn ervaring leert me dat millenium niet tot die groep behoort.

New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?