Op donderdag 30 november 2000 09:10 schreef LL Koelkast het volgende:
Boekel: Waar haal jij dat dan zo goedkoop??? Check aub ff je icq requests...
Sorry, m'n oude icq stond er nog in....is nu aangepast...
Ik heb 'm van
www.tweedehands.nl, maar let wel op dat je niet 'per ongeluk' een gestolen laptop koopt!!
(goed navragen; en liefst ff serienummer vragen en natrekken bij dell/ibm/etc. nederland!)
Ik had 'm met 128 MB en een cdromspeler gekocht; en wat geheugen en de dvd-speler met m'n oude geswapped (had eerst een 600E)
Op donderdag 30 november 2000 15:14 schreef LL Koelkast het volgende:
Zou dit wat zijn??:
Topline Amicus 3200S
Intel Celeron 700 MHz Processor
14.1" TFT Beeldscherm
128 MB SDRAM Geheugen
9.0 GB Vaste Schijf
24x CD-ROM
56k V.90 modem
10/100 LAN
Floppy diskette drive
Gratis Draagtas
2 Jaar on-site Garantie.
Prijs: FL 5200 (incl. BTW)
Heeft iemand ervaringen met dit lappie??
Voor dat geld heb je een veel mooiere tweedehands; in ieder geval een beter merk en een echte -mobile-Pentium III. De toplines van tegenwoordig heb ik geen ervaring mee; maar ze waren altijd vrij brak; gewone processors ipv mobiele versies (hoog stroomverbruik en hete laptop....) en de tweedehandswaarde is ook zeker een derde lager dan van een IBM of Toshiba bijv.
Koop tweedehands; zelfs als je een btw-bon nodig hebt kan dat bij sommigen wel (al zijn ze dan wel wat duurder meestal, maar op tweedehands.nl zijn ze wel te vinden).
Oja; laatste tip voor vanavond:
KOOP -NOOIT- bij 'Toplaps' die vraagt veel te hoge prijzen en probeerd bij iedereen die z'n laptop te koop heeft staan voor een derde van zijn verkoopprijs de laptops af te troggelen!).
Oja. ik heb nog een Thinkpad staan met dvd, 96 MB, 13,3 inch, floppy etc. is geloof ik een 380 .. maar dat weet ik niet zeker, ik heb 'm momenteel aan m'n baas uitgeleend zodat ie film kan kijken 's avonds.....(ja ik leen ook wel eens wat van hem ja....een bootje bijvoorbeeld)