Anti MS draad

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
http://www.tweakers.net/nieuws/28260

Iedereen die hier over ms loopt te zeiken is opeens inzichtvol ofzo :?. Beetje erg anti ms imo.

Ultime voorbeeld: http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=826894 :P

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

LOL, ik markeerde ooit iemand als zijnde aanzetten tot flaming, en kreeg ik meteen een penalty aan mijn broek.

Het samenvoegen van Tweakers en Got is technisch mischien gerealiseerd, functioneel mag er nog het een en ander aan gebeuren denk ik zo

If you choose to criticise you choose your enemies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Laatst online: 19:53
Heb hem maar ff verder in de grafkelder geduwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

Moet zeggen dat het taalgebruik ook nogal te wensen overlaat als het om dit soort verhitte discussies gaat, om nog maar te zwijgen over het 'inzicht'.
Mensen vergeten nogal eens dat niet iedereen een tweaker is, en 90% van de windows gebruikers meer dan tevreden is.

If you choose to criticise you choose your enemies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik vind het jammer dat de lijn te ver doorgetrokken wordt in de reacties. Het nieuwsitem gaat immers over dat de EC net meer wilt dat Windows Media Player bij Windows geleverd wordt en dat er juridische stappen ondernomen worden als Microsoft niet complied, terwijl MS het wil schikken zoals het bedrijf dat in Amerika heeft gedaan. Niet dat de EC het geld aanneemt en de USA achternaloopt door hetzelfde te doen door het geld aan te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jester
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11-2024

The Jester

The fool escaped from paradise

Emmeau schreef op 09 August 2003 @ 23:45:
Moet zeggen dat het taalgebruik ook nogal te wensen overlaat als het om dit soort verhitte discussies gaat, om nog maar te zwijgen over het 'inzicht'.
Mensen vergeten nogal eens dat niet iedereen een tweaker is, en 90% van de windows gebruikers meer dan tevreden is.
Ja en voor de muur viel dachten de Russen ook dat ze het hoogste welstandspeil van de wereld hadden. Sorry hoor, maar ik vind bovenstaande ff te veel in de trant van Orwell's 1984: 'Goeddunkers'
Al ben ik het ermee eens dat er aan het taalgebruik het nodige schort en er idd veel geflaimed wordt.

As you grow up and leave the playground where you kissed your prince and found your frog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Laatst online: 19:56
Eigenlijk moeten een heleboel posts in deze draad een -0- offtopic krijgen, aangezien ze in verre velden niets met het probleem opzich hebben te maken.

Dat gebeurd steeds vaker bij MS draadjes dat Marketing strategiën ipv het nieuwsitem de reacties bepalen...

|>

Pagina: 1