ik wilde eens gaan experimenteren met een Quake3 server op linux. nu heb ik een server aan 100mbit hangen waar deze op zou gaan komen maar er is 1 probleem, de linux server die je kan downloaden is 1.3mb en bevat alleen de binaries. hierbij is nog de pak0.pk3 file nodig die bij iedereen op zn quake3 CD staat. Ik heb deze file hier dus op mijn cd staan, maar het probleem is hoe ik deze naar de server krijg. de file is 600mb groot en met een adsl lijntje gaat dat uploaden langer dan een dag duren.
dus mijn vraag is: wie is in het bezit van een Quake3 CD en wil deze 600mb grote file uploaden naar een FTP op een degelijke snelheid (100KB/s+ )
Als je voldoet aan deze 2 eisen en je wilt me helpen laat ff je email adres achter
voor de modjes: het gaat hier dus om 1 file van de cd die de resources voor een dedicated server bevat. het gaat dus niet om het complete spel of andere vormen van warez
edit: ik heb een fout gemaakt, het gaat dus om de file pak0.pk3 ipv pak0.pak
dus mijn vraag is: wie is in het bezit van een Quake3 CD en wil deze 600mb grote file uploaden naar een FTP op een degelijke snelheid (100KB/s+ )
Als je voldoet aan deze 2 eisen en je wilt me helpen laat ff je email adres achter
voor de modjes: het gaat hier dus om 1 file van de cd die de resources voor een dedicated server bevat. het gaat dus niet om het complete spel of andere vormen van warez
edit: ik heb een fout gemaakt, het gaat dus om de file pak0.pk3 ipv pak0.pak
[ Voor 5% gewijzigd door CU2morO op 09-08-2003 23:30 ]