Ik wil mijn @home e-mail bekijken via mijn sonyericsson T310. Ik heb nu nog vodafone pre pay, over een week ofzo stap ik over naar een orange free abo. Het probleem is dat ik dus mijn e-mail niet kan bekijken. Hij geeft de foutmelding dat hij de server niet kan vinden. Ik weet eigenlijk wel zeker dat ik alle informatie goed heb ingevuld. Is het wel mogelijk om @home e-mail te bekijken?
De server mail.home.nl is ook gewoon buiten het @Home netwerk bereikbaar, dus icm het invullen van je username en password zou je gewoon je mail moeten kunnen bekijken...Verwijderd schreef op 09 August 2003 @ 22:51:
Ik wil mijn @home e-mail bekijken via mijn sonyericsson T310. Ik heb nu nog vodafone pre pay, over een week ofzo stap ik over naar een orange free abo. Het probleem is dat ik dus mijn e-mail niet kan bekijken. Hij geeft de foutmelding dat hij de server niet kan vinden. Ik weet eigenlijk wel zeker dat ik alle informatie goed heb ingevuld. Is het wel mogelijk om @home e-mail te bekijken?
Gaat dat GPRS of over GSM? Verder ligt het aan het abonnement van je GSM provider. Bij Vodafone izi en bij het gratis GPRS abonnement van T-Mobile is het bijvoorbeeld niet mogelijk om e-mail op te halen van POP3 servers. Ik weet niet hoe dat bij O2 zit.
De mailserver van @home zelf is geen probleem, die is gewoon toegankelijk. Probeer anders eens het ip adres ipv de naam: 213.51.128.65
De mailserver van @home zelf is geen probleem, die is gewoon toegankelijk. Probeer anders eens het ip adres ipv de naam: 213.51.128.65
Het gaat nu nog over GSM van vizzafi/vodafone. In het werkt ook niet als ik gewoon het ip adres invul. Zowel Pop3 als SMTP doen het niet. Ik zal nog is kijken als ik orange abo heb, misschien doet hij het dan wel. Bedankt voor de hulp.