hallo,
Ik ben helemaal nieuw hier en ik ben er net op gewezen hoe ik zo'n post moet maken. dus ik hoop dat ik het deze keer wel goed doe
ik heb een atlon 1.8. ik heb win 98. Ik heb van de week een digitale camera gekocht.. jawel een VIVICAM 3625 van het merk VIVITAR. Het is niet de beste.. dat zeer zeker niet. Maar ach nu heb ik een paar foto's gemaakt en nu wil ik ze ff op de pc zetten alleen dat lukt me niet.
De pc reageert niet als ik mijn usb stekker van mijn camera er in doet.driver geinstalled.. Ik heb hem aan staan. ik heb van alles al geprobeerd.
Maar de pc geeft gewoon geen reactie. hij herkent hem gewoon niet.
Ik was het zo zat dat ik mijn printer weer op mijn usb zetten.. maar die deed het ook niet!! op alle 2 mijn usb poorten niet. Beetje karig wel.. leuk zo'n camera..
alvast bedankt
greetz
Ik ben helemaal nieuw hier en ik ben er net op gewezen hoe ik zo'n post moet maken. dus ik hoop dat ik het deze keer wel goed doe
De pc reageert niet als ik mijn usb stekker van mijn camera er in doet.driver geinstalled.. Ik heb hem aan staan. ik heb van alles al geprobeerd.
Maar de pc geeft gewoon geen reactie. hij herkent hem gewoon niet.
Ik was het zo zat dat ik mijn printer weer op mijn usb zetten.. maar die deed het ook niet!! op alle 2 mijn usb poorten niet. Beetje karig wel.. leuk zo'n camera..
alvast bedankt
greetz