Toon posts:

geen contact met usb

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Ik ben helemaal nieuw hier en ik ben er net op gewezen hoe ik zo'n post moet maken. dus ik hoop dat ik het deze keer wel goed doe 8)7 ik heb een atlon 1.8. ik heb win 98. Ik heb van de week een digitale camera gekocht.. jawel een VIVICAM 3625 van het merk VIVITAR. Het is niet de beste.. dat zeer zeker niet. Maar ach nu heb ik een paar foto's gemaakt en nu wil ik ze ff op de pc zetten alleen dat lukt me niet.
De pc reageert niet als ik mijn usb stekker van mijn camera er in doet.driver geinstalled.. Ik heb hem aan staan. ik heb van alles al geprobeerd.
Maar de pc geeft gewoon geen reactie. hij herkent hem gewoon niet.
Ik was het zo zat dat ik mijn printer weer op mijn usb zetten.. maar die deed het ook niet!! op alle 2 mijn usb poorten niet. Beetje karig wel.. leuk zo'n camera.. :(

alvast bedankt
greetz _/-\o_ _/-\o_

Verwijderd

Weet je zeker dat usb wel aanstaat bv. in je bios???

Het lijkt me trouwens sterk dat dit het probleem is omdat je waarschijnlijk eerst je printer ook op usb hebt gehad. Maar kijk het voor de zekerheid toch maar ff na.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:26

momania

iPhone 30! Bam!

Gebruik je windows XP?
Zie je dan iets in de device manager wat niet goed is? Of in de loggings?
Reageerd je usb wel weer na een reboot?

Zeggen dat je van alles geprobeerd hebt is goed, maar vertel ook even kort inhoudelijk wat je gedaan hebt, dan weten wij het ook nml. en hoeven we geen dingen te roepen die je al hebt gedaan ;)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

en ook iets, zijn je USB poorten wel aan gesloten? (mischien zitten ze los? )

was bij m'n pa wel het geval :/

goodluck :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2003 22:58 ]

Verwijderd

staat je camera wel goed? misschien ziet xp hem pas als je op het aan knopje drukt..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 augustus 2003 @ 23:05:
staat je camera wel goed? misschien ziet xp hem pas als je op het aan knopje drukt..
Z'n printer doet het ook niet meer op usb.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 21:16

job

deinstalleer je usb devices. dus ook de aansluitingen zelf.
installeer ze opnieuw (gebeurt meestal automatisch bij een herstart)

hang de printer aan de usb poort en installeer die.
als die werkt, hang de camera daarna terwijl je de oplader aangesloten hebt aan een usb poort

[ Voor 6% gewijzigd door job op 09-08-2003 23:25 ]

Verwijderd

momania schreef op 09 August 2003 @ 22:45:
Gebruik je windows XP?
Zie je dan iets in de device manager wat niet goed is? Of in de loggings?
Reageerd je usb wel weer na een reboot?

Zeggen dat je van alles geprobeerd hebt is goed, maar vertel ook even kort inhoudelijk wat je gedaan hebt, dan weten wij het ook nml. en hoeven we geen dingen te roepen die je al hebt gedaan ;)
Mag ik even een opmerking maken ?? Je zegt zelf in zijn vorige topic dat hij meer infzo moet geven... geeft ie meer info en zegt hij dat hij Win98 heeft vraag jij of ie WinXP draait.... |:(

No hard feelings hoor...... ONTOPIC !

ligt denk ik aan win98, gaat niet altijd zo goed met zijn USB om. Ik raad je aan winXp eens te proberen als je de mogelijkheid er toe hebt

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2003 21:56 ]

Verwijderd

En natuurlijk die 2nd editie van Windows 98.

• Bec80
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-01-2025
USB gaat niet werken op Win98 1ste Edition alleen met win98 second heb je meer kans op slagen suc6
Pagina: 1