Toon posts:

Dial-up pop-up bij @home breedband ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik heb sinds kort een vaag verschijnsel op mijn pc. :?
Ik maak gebruik van @home breedband, maar sinds een week of wat krijg ik, als ik via IE op internet wil, een dial-up popup, met de keuze welke verbinding ik wil gebruiken ? Het is een nieuw systeem, waar pas sinds twee weken WinXP pro op staat. Ik vermoedde eerst spyware o.i.d. , maar ad-aware gaf niets vreemds.
Ook geen virus ofzo, mijn virusscanner (Avast) draait continue, en heeft niets gemeld. Iemand enig idee waar dit verschijnsel door word veroorzaakt ?

Verwijderd

En als je Taakbeheer doet zie je ook geen gekke dingen?

Verwijderd

Topicstarter
Nope. Wat ik zojuist wel zag, onder mijn Startmenu, is de 'broadband' connection die het pop up ook weergeeft. Deze is blijkbaar een 'WAN miniport PPPOE)' verbinding. Zegt mer verder niet. Hij geeft ook aan dat deze disconnected is nu. Ik doe verder niets met deze verbinding.

Verwijderd

Zover ik weet is ppooe een inbelverbinding, zeg maar soort van dial-up dingetje :)

Kun je niet gewoon die verbinding verwijderen? En bij IE instellen--> nooit verbinding kiezen?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 August 2003 @ 22:47:
Zover ik weet is ppooe een inbelverbinding, zeg maar soort van dial-up dingetje :)

Kun je niet gewoon die verbinding verwijderen? En bij IE instellen--> nooit verbinding kiezen?
Ja, zo'n vermoeden kreeg ik ook al. Ik heb em inmiddels verwijderd. IE stond al op 'never dial a connection' . Ik ga het eens even aanzien. In ieder geval bedankt.