Toon posts:

Windows XP cd met SP1 erin mag dat?!

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goeiendag,

Ik heb een volledige versie van Windows XP gekocht, nu wil ik graag SP1 integreren dat zodra ik Windows opnieuw installeer ik niet de updates hoef te installeren.

Mag ik een kopieetje maken met daarin SP1 geintegreerd of is het dan gelijk illigale software? Zou dit wel graag willen weten!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Verwijderd schreef op 09 August 2003 @ 22:04:
Goeiendag,

Ik heb een volledige versie van Windows XP gekocht, nu wil ik graag SP1 integreren dat zodra ik Windows opnieuw installeer ik niet de updates hoef te installeren.

Mag ik een kopieetje maken met daarin SP1 geintegreerd of is het dan gelijk illigale software? Zou dit wel graag willen weten!
Voor eigen gebruik mag dat ja. Zolang je maar dezelfde serial gebruikt.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Dat mag afaik gewoon, want je mag ook een backup-kopie maken voor eigen gebruik.
Als dit niet zou mogen zou MS de optie er ook niet voor maken lijkt me :P

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 20:58
het gaat toch puur om je licentie??? je buurman kan er toch niets mee zonder licentie ivm activatie ;)

• spacecom
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 11:54
Tuurluk mag dat

Windows is toch voor algemeen gebruik

'n soort publiek bezit...

Modbreak:
Dat is al een paar keer gezegd in het topic, en die drukke kermissmilies hoeven niet steeds elke keer. GoT hij een uitgebread scala van eigen smilie's ;)

[ Voor 66% gewijzigd door Rafe op 10-08-2003 22:35 ]

Verwijderd

precies... je hebt een legale versie van windows en SP1 is gratis, dus geen enkel probleem! slipstreamen maar!

Verwijderd

jpvk007 schreef op 09 August 2003 @ 22:07:
het gaat toch puur om je licentie??? je buurman kan er toch niets mee zonder licentie ivm activatie ;)
vanwaar de knipoog-smilie? :+

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Nog beter: Het staat zelfs in de WOS-FAQ (waar dit topic ook eigenlijk hoort). En wij zijn niet echt dol op warez, om het zacht uit te drukken, dus dat zit wel goed :).
[rml][ XP] Streaming SP1 en bootable cd maken[/rml]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.