Toon posts:

[DVD-speler] Philips 625 - hij gaat terug naar MediaMarkt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vanmiddag bovengenoemde speler gekocht.
Speelt DVDs opzich wel af, maar:

- toen ik een stukje van mijn (originele) Star Trek dvd had gespeeld, terug naar het hoofdmenu was gegaan en de film weer startte, praatte Data ineens Duits
- toen ik bij een andere (originele) dvd op Angle drukte, kwam er niet alleen zo'n stoptekentje in beeld, maar ook de tekst ELECT ernaast, en dat een paar keer! Even later deed ie het weer normaal Hij gooide dus gewoon 2 opties door elkaar!
- als ik zoom krijg ik dat vervelende tekentje in beeld, dat ik er dus helemaal niet uit krijg, het staat nog op een rare plek ook, niet eens aan de rand
- mp3 cd-tje gebrand. Dit zou die speler zijn die alles zo lekker vreet, nou, hij speelt ze wel af hoor maar hij slaat over als een platenspeler waar 2 olifanten naast staan te paren. De cd heeft maar 4 directories in de root, daaronder 636 mb in 121 bestanden en 15 subdirs. 4 mooie jpg's in de root, die ik trouwens niet liet draaien als ik de mp3's speelde, dus dat kon elkaar niet storen.
- de witte letters in het menu vertonen een beetje een wazig rand/andere kleur, ook als ik het ding op de RGB-aansluiting van m'n tv zet.

Misschien weet iemand anders een dvd-speler die veel vreet, maar zich er niet in verslikt. Het handigste vind ik toch wel dat ie mp3 moet kunnen en dan mèt shuffle/random funktie, dat moet er toch wel opzitten als ie mp3 aankan vind ik (kon deze ook, niet geprobeerd, maar hij shuffelde uit zichzelf de seconden per nummer al door elkaar :))

Ik had m'n oog ook al laten vallen op de JVC XVN30 of 33 maar die kunnen weer geen mp3s shuffelen :(.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2003 21:51 ]

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-03 08:32
wouw, lijkt wel of die dvd spelers van philips dezelfde pulp kwaliteit hebben als hun cd/dvd bakkers en gsm's :D

Verwijderd

Ik heb zelf de 622 dvdspeler van phillips staan, perfect apparaat, nog nooit problemen, speelt alle zelf gebrande dvd.
Die van mij kan trouwens wel normaal sufflen.
Ik denk dat je gewoon een rot exemplaar hebt.

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Philips maakt imo zéér goede dvdspelers (ikzelf heb de dvd700 ) .. misschien heb jij een DOA model?

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

• mr_fragle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-02 15:05

mr_fragle

Don't forget the guide

hijs niet doa :)
koa, dat wel (klote on arival :P)

Gewoon ff teruggaan. Krijg je gewoon een nieuwe :)

And now the most interresting part of deze grot

Verwijderd

hmmz.. mijn marquant dvd-333k trekt dit alles prima, gooit nix door elkaar mp3, s oneindig veel directory's diep, en slaat niet over, zefs niet met vbr-mp3's, iets wat de philips 622 van mijn pa wel doet. het dvd beeld is haarscherp en slaat niet over. ondertitels staan perfect stil en lopen gelijk. de speler is 500% beter dan ik voor mijn 70 euro verwachtte.

Verwijderd

Topicstarter
Alleen vind ik dat icoontje in beeld als ik zoom erg irritant. Ik las trouwens ook op http://www.kieskeurig.nl/...1/Philips%20DVD%20625.htm en dan onder Reviews dat meer mensen daar last van hebben en het niet uitgezet kan worden. Tevens, en dat heb ik niet getest, schijnt ie dus nogal te storen op je tv-ontvangst. Mensen die dit kunnen bevestigen?

Weten jullie een alternatief voor deze speler?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2003 23:57 ]

Pagina: 1