Toon posts:

XP upgrade Pinnacle PCTVpro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij de upgrade van windows 98 naar XP problemen gekregen met de juiste driver.
Kreeg het onderstaande advies van de helpdesk van Pinnacle...

Deinstalleer de software van de PCTV via de configuratiescherm-> Software.
Nu gaat u naar c:\Program Files\ en verwijdert u de map “Pinnacle”.
Ga ook naar de map C:\Windows\TEMP en leeg deze map,
Vervolgens moet u ook de prullenbak legen.
Download en Installeer nu Regdelete en start deze.
Vink in regdelete “remove all video capture drivers” aan.
Link: ftp://ftp.pinnaclesys.de/...elete/ver60/regdelete.exe
Zet uw pc uit en haal uw kaart uit systeem.
Herstart uw pc en installeer vervolgens de software vanaf cd-rom of vanaf een update via de website.
Als u dit gedaan heeft zet u uw pc uit en zet u de PCTV in een andere pci-slot.

Ik stuit nu op twee problemen:
Ik kan de Temp niet legen, het bestand Perflib_perfdata_420 krijg ik niet verwijderd.
Verder krijg ik versie 5.50 niet geinstalleerd, krijg steeds de melding dat er nog een eerdere versie aanwezig is.

Hoe kan dat? de map is weg en bij software staat ook niets meer en ik heb regdelete uitgevoerd.

Wie weet er raad???

Verwijderd

temp leeg maken ja hoor ik denk ff in safe mode starten en ik zelf heb een pctv pro en draai al een tijdje winxp en pctv doet het gewoom goed hoor

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 August 2003 @ 21:41:
temp leeg maken ja hoor ik denk ff in safe mode starten en ik zelf heb een pctv pro en draai al een tijdje winxp en pctv doet het gewoom goed hoor
en blijft hij zeuren dat hij al geinstall is dan moet je met regedit alles van pctv weg halen dan moet het gaan

mmm foutje moest natuurlijk EDIT zijn

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2003 21:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
Helaas dat heeft ook niet geholpen. De Temp was nu wel leeg maar ik blijf de melding krijgen dat er een eerdere versie op het systeem aanwezig is met als gevolg dat de installatie stopt...!!?? Wie weet raad?

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-08 13:46
Het zal toch ERGENS in je register of op je hdd moeten staan, een aantla files waardoor hij denkt dat hij geinstalleerd is. Speuren naar die files en verwijderen lijkt me hier de gepaste oplossing, want je hebt vast geen zin om windows opnieuw te installeren...

57696520646974206c65657374206973206e657264

• drecaise
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-06 17:02
Waarschijnlijk installeert die de driver gewoon weer opnieuw als je opnieuw opstart. Dit is wat te doen:

- Haal alles weg op de manier die Pinnacle systems voorschrijft.
- Haal de .inf van pinnacle weg (Zie hieronder)
- Start dan pas opnieuw op!

.inf verwijderen:

even zoeken in c:\windows\inf\ Daar vind je namelijk de .inf bestanden die de drivers beschrijven. third party drivers krijgen een naam met de conventie oemX.inf (X is een volg nummer). Hier moet je zoeken naar de pinnacle pctv driver (Dit doe je door in die bestanden te zoeken naar pctv) tot je de goede gevonden hebt.) Die moet je verwijderen (maak even een backup...)

Hiermee moet het lukken

pizzaguys get all the pussy

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de hele computer nagelopen op bestanden met pctv. pinnacle etc. maar ik kan geen bestanden meer vinden. Ondanks dat blijft bij een nieuwe installatie de melding komen dat er een eerdere versie aanwezig is... !!????

Verwijderd

ja die dat staat dan in reg moet je ff met regedit alles wat te maken heeft pcvt weg halen

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 August 2003 @ 18:41:
ja die dat staat dan in reg moet je ff met regedit alles wat te maken heeft pcvt weg halen
of mischien wel hidden files vreed ik heb daar zelf nooit last van
Pagina: 1