Toon posts:

Kx Audiodrivers De-installeeren.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik had laatst probs met mijn audigy, die doet t nu weer alleen ik had de Kx drivers er op gezet alleen als ik deze heb gedeinstalleerd dan blijft ie gewoon staan bij het configuratiescherm van audio. Want nu kan ik niet de officiele Audigy drivers er op zetten, want dan kan ik ff wat aan de bass doen enz enz.
Weet iemand hoe dit moet?

Verwijderd

Werkt weghalen bij apparaatbeheer niet?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, dat had ik ook al geprobeerd alleen als ik dan die audigy drivers er op isntalleer dan gaat ie gewoon weer op de Kx drivers :( en dan kan ik ook geen Audio HQ starten van Creative.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2003 16:48 ]

• Boegie
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-10-2023

Boegie

We besiemelen mekoar

Hmmm, welk OS?

Zelf ooit zoiets met XP-home gehad, bleek de drivers onder alle gebruiker-profielen apart te moeten de-installeren voordat Kx eindelijk verdwenen was.

Verwijderd

Topicstarter
Win XP Pro heb ik, maar 1 gebruikers profiel dus daar kan t denk ik niet aan liggen.

Verwijderd

Die KX Drivers zijn echt een smeerlapperij om uit je systeem te verwijderen...
Volledig weg heb ik ze nog nooit gekregen.
Ze werken wel super, maar de uninstall :?

• Vaughn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-04 16:27

Vaughn