Toon posts:

W2000 kale install branden op CD

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen het is weer is gebeurd. De system crash. Voor de beeld vorming ik had een dualboot, C:W2K en D: WXP pro. Het draaide met hier en daar wat hickups prima.

Ik wilde toch kijken wat SP1 voor XP was en dus maar gedownload. Na opnieuw opstarten was het gebeurd. CRASH CRASH DUBBEL CRASH. JA zelf mijn andere partie was gecrashed.

Ik moet moet dus weer van 0 af aan beginnen en heb me het idee in mijn hoofd gehaald om W2K te installeren en vervolgens op CD te branden en dan misschien de mogelijkheid te hebben om die CD bootable te maken.

Nou heb ik al op een aantal oudere forums gekeken maar daar kwam ik niet echt mee uit. Heb wel wat gelezen over W2k bootable maken maar ging volgens mij alleen over installatie CD.

Wat ik dus will doen is alleen voor deze configuratie (voor noodgevallen) een CD branden.

Wie Helpt?

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

ghost

If you choose to criticise you choose your enemies

Verwijderd

Gewoon GHOST gebruiken :)

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Ummm, je bedoelt dus een win2k installatie die vanaf cdrom draait.

Amai, het is mogelijk maar.....het is een hele procedure. Waarom doe je niet gewoon slim en maak je gewoon een goede backup van je OS op het moment dat je klaar bent met het installeren van alles, GHOST kan zelf het verdelen over meerdere cd's

There is no place like ::1

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-09 11:09

WPN

volgens mij is zijn idee om win2k net als knoppix vanaf cd te draaien
is niet mogelijk....

en zoniet, dan inderdaad ghosten die hap...

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:26

momania

iPhone 30! Bam!

Windows 2000 vanaf de cd draaien zal niet mogelijk zijn.
Daar heb je Windows PE voor, een kale windows versie voor ontwikkelaars of handig als systeem herstel cd.

De optie om je verse installatie te 'ghosten' is het beste denk ik in jou geval, maar hoe je dat moet doen kan je makkelijk op dit forum vinden of in de handleiding van ghost zelf ;)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.